פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חנות מבולגנת נושא התלונה:
‏יום שישי ‏21 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום שישי שעבר הגעתי לחנות אופיס דיפו בקניון חולון הקרובה למקום מגורי על מנת לרכוש מיכתביה מעור (קלסר עור מעוצב לדפי A4) לאחר חיפוש קצר הגעתי למדף לא עמוס במיוחד עם מספר לא רב של דגמים, שלושה במספר, בחרתי באחד וניגשתי לקופה לא לפני שבדקתי את המחיר על המדף היות ועל המוצר עצמו לא היה תג מחיר (כנ"ל לכל המוצרים מסוג זה). על המדף לא היה מחיר ברור שיכול להצביע למוצר שבחרתי באופן מוחלט, לעומת זאת היו שלושה מחירים שנעו בין 30-50 שקלים. שלם עם בחירתי ניגשתי לקופה ושם עודכנתי כי מחיר המוצר 100 שקלים ולא כפי שמופיע על המדף. פניתי אל מנהל הסניף וביקשתי את המחיר הגבוה ביותר כפי שהופיע על המדף (50 ש"ח) היות ולא הופיע מחיר של 100 ש"ח, לפי טענתה אין אפשרות לסדר את כל המדפים בחנות וכן לדאוג לתימחור כל הפריטים בחנות ולכן אין ביכולתה לעשות דבר בנושא.
הופתעתי מהגישה של מנהלת הסניף וכן מהיוזמה שהביעה כדי לפתור את הבעיה (לרצות את הלקוח). ובנימה זו היא נתנה לי להרגיש שזה מה יש....מעוניין שלם לא מעוניין שלום ולהתראות.
חבל שחברה בין-לאומית בסטנדרטים גבוהים מרשה לעצמה להמעיט בחשיבות הלקוח כקונה פוטנציאלי וכמו כן מויוצגת על ידי מנהלי סניף אטומים וחסרי יכולת הבנתית וביצועית כאחד.

אני לא חושב שהמשיך לקנות באופיס דיפו.

הלקוח המאוכזב,
גדי
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות ופיצוי לעוגמת הנפש פתרון נדרש :

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
טלי שניצר, אחראית קשרי שם ותפקיד:
שלום רב,

בחנו את פנייתו של מר אבני בכובד ראש.
אנו באופיס דפו רואים זכות בפניית לקוח, המגישה לנו את ההזדמנות לשיפור השרות.

ברצוני להדגיש כי חברת אופיס דיפו מחויבת לסימון המחירים על מוצרים בהתאם לחוק.

עם קבלת המקרה נעשתה פניה מיידית להנהלת הסניף על מנת לוודא שכל המוצרים המחויבים בסימון אכן מסומנים.
המקרה טופל מול הגורמים האמונים על הנושא בהנהלת הרשת למניעת הישנותו והפקת הלקחים.

מתן שרות איכותי הינו קו מנחה בחברתנו, והוא עומד בראש סדר העדיפות שלנו.
אנו מבקשים להביע את התנצלותנו בפני מר אבני על היחס בו נתקל ועגמת הנפש שנגרמה לו ומקווים כי יבחר להעניק לנו הזדמנות נוספת לשרתו בעתיד.

נשמח לעמוד לרשותו בכל עת,

בברכה,
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה