פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב כתובת:
חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שמי קובי גרוס, לפי כחודשיים התחלתי את דרכי האקדמאית . מה שמצריך ממני שימוש רב בציוד משרדי אותה מציעה חברתכם לרכישה.
לפני כמספר שבועות הגעתי לסניפכם , על מנת לרכוש ציוד משרדי כלשהו, החיפוש בסניפכם הוא לא מהקלים שנתקלתי בהם, וחיפוש המוצר ערך זמן רב, יש לציין שאף נציג לא פנה אליי ושאל האם יוכל לעזור לי בחיפושיי אחר ציוד כלשהו. לאחר שמצאתי את מבוקשי הגעתי לעמדת הקופה ושם גיליתי להפתעתי תור של 7 לקוחות , שאלתי את הקופאית האם אין זה ראוי שיפתחו
עוד קופה ע"מ לקצר את זמן ההמתנה לתשלום בקופה , להפתעתי לא נעניתי ושאלתי את אחד העובדים, אשר תשובתו היתה שאין הוא יודע וצריך לשאול את הקופאית , לצערי לא יכולתי להרשות לעצמי את זמן ההמתנה הרב והשארתי את המוצרים בקופה והלכתי לעיסוקיי,השבוע ביום חמישי 29/12/05 הגעתי שוב לסניפכם ע"מ לרכוש מיקרופון למחשב וכמה עטים ,כאשר הפעם שוב נתקלתי ב"אי שירות" במהלך חיפוש המוצר וכן בתור ארוך בקופה , כאשר הקופאית היחידה מצידה ניסתה למכור ללקוחה שקיבלה שירות באותה עת , והלכה לבצע בירורים בשבילה במקומות שונים בסניף , יש לציין שזאת דוגמא לשירות מעולה , אך לא כשנמצאת קופאית בודדת ולקוחות ממתינים בתור מספר רב של דקות ,לאור כל זאת ראיתי לנכון להעלות על הכתב את תחושתי המרה בקשר לשירות אותו מעניק סניף חולון ללקוחותיו .
אני מקווה שלאחר קריאת מכתב זה תדעו לשדרג את רמת השירות ללקוח כמו שאתם יודעים ומורגלים.(זהו מכתב שנשלח לאופיס דיפו בסוף דצמבר ועדיין לא התקבלה תשובה)
שיפור השירות ללקוח פתרון נדרש :

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
טלי שניצר, אחראית קשרי שם ותפקיד:
שלום רב,
קראתי בעיון רב את פנייתו של מר גרוס קובי.
אנו מודים לו על שהקדיש לנו מזמנו ורואים זכות גדולה בלקוח פונה המגיש לנו את ההזדמנות לשיפור השרות.

אופיס דיפו שואפת להעניק לקהל לקוחותיה את השרות האיכותי והמקצועי ביותר ומשקיעה בכך את מרב המאמצים והמשאבים.

צר לנו על השתלשלות האירועים אותה תיאר הלקוח בפנייתו.
המקרה טופל בסניף להפקת הלקחים ולמניעת הישנותו.

אנו תקווה כי מר גרוס יעניק לנו הזדמנות נוספת לשרתו.
אנו קשובים לפניותיו ונשמח לענות על כל פנייה בעתיד.
בברכה,
תגובה:
טופל שירות מול הלקוח בשיחה טלפונית ומכתב התנצלות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה