פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי תיקון נגן MP3 נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
חוצות המפרץ - רח' נחלת יצחק 8 תל אביב כתובת:
חוצות המפרץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב - 9.4.2005 קניתי באופיס דיפו סניף חוצות המפרץ נגן MP3 נייד מתוצרתERGOTECH מהיבואן טופטכנולוגיות שמשרדו הינו ברח' נחלת יצחק 8 בתל אביב
לא הונפקה לי בעת הקנייה תעודת אחריות ואינני זוכר אם בתוך קופסאת המכשיר הייתה תעודת אחריות.
בסביבות סוף חודש אוגוסט 4 חודשים בלבד של שימוש בנגן הוא התקלקל, לתומי חשבתי שאופיס דיפו זה גוף המגדיר "שלקוח מרוצה הוא המטרה הראשונה שלנו" אולם על פי מה שהתרחש, מטרה זו נגוזה אי שם בגשם האסטרטגיות והחזונות העוטפים את חברתנו ואת נותני השירות במדינתנו
נתתי את הנגן לתיקון והובטח לי שתוך שבועים הנגן יחזור מתיקון, כשנתתי את הנגן לתיקון הוא היה במצב חיצוני מצויין ואכן בתעודת המשלוח של אופיס דיפו ליבואן טופטכנולוגיות לא מצויין אפילו במילה שהנגן עם צבע מקולף וכו'.
לאחר כחודשים שבהם אני נוסע לסניף ואין סוף שיחות טלפוניות, מודיעים לי שהמכשיר חזר מתיקון ושאבוא לקחתו.
הגעתי לסניף אחוז תזזית ובטוח שסוף סוף לאחר חודשים שאני נוסע בהסעה (זהו השימוש שנעשה הנגן אני נוסע כל יום כשעה וחצי בהסעה לעבודה וחזרה ממנה), אוכל לשמוע מוזיקה, ופתאום המכשיר שנגלה לנגד עיני הינו מכשיר שנראה שעבר עליו לפחות מכבש או משאית כבדה, סירבתי לקחת את המכשיר וביקשתי מאופיס דיפו שיחזירו את המכשיר ליבואן ואני מסרב לקחת אותו עד שהוא יחזור למצבו המקורי.
לאחר חודשיים נוספים שבהם ביליתי בשיחות עם חברת טופטכנולוגיות ואופיס דיפו הוברר לי פתאום שהמכשיר לא רק נראה ככה אלא גם לא תוקן כלל עקב טענת קורוזיה, מחקירה שערכתי הוברר לי כי בתעודת האחריות שהזכרתי קודם שלא קיבלתי אותה יש תנאי שבמקרה של קורוזיה על פי החלטת המעבדה של טופטכנולוגיות המכשיר אינו מתוקן כלל, להזכירכם מכשיר בשווי 580 ש"ח.
ב- 5.12.2005 לאחר כארבע חודשים של סחבת הגיע אלי מכתב מאופיס דיפו שבשל עיכוב בתוצאות המעבדה הם מציעים לי לרכוש את אותו מכשיר חדש בתוספת של 250 ש"ח כלומר מכשיר שדומיו נמכרים היום בסביבות 300 ש"ח היה עולה לי 830 ש"ח.
ניסיתי לדבר עם שירות הלקוחות הן של טופטכנולוגיות ששירות לקוחות והם זה מרחק עצום ושל אופיסדיפו, אולם לא צלח בידי להישאר לקוח מרוצה על פי המוטו שלהם.
אבקשכם לבדוק את התלונה ולעשות כמיטב יכולתכם לתקן את המעוות
כספי סוג הנזק :
תיקון המכשיר או החלפתו בחדש ללא תוספת מחיר פתרון נדרש :

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
טלי שניצר, אחראית קשרי שם ותפקיד:
שלום רב,
פנייתו של מר פרייליך התקבלה במשרדנו ונבדקה לעומק.
השרות והאחריות על המוצרים הנמכרים ברשת ניתנים ישירות במעבדות הספק.
מבדיקת המוצר במעבדת "טופ טכנולוגיות" נמצא כי קיימת קורוזיה במכשיר.
תקלה זו אינה במסגרת האחריות ועל כן קיבל הלקוח הצעת מחיר לתיקון.
תשובה מפורטת על פנייתו קיבל הלקוח בשיחה טלפונית ובמכתב מתאריך 5 בדצמבר 2005 .
בברכה,
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה