התנהגות מנהל המשמרת.מזעזע!!!!!! |
נושא התלונה: |
שבת 10 דצמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
יהוד |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לאחר רכישת מדפסת ,מצאנו שהיא אינה תקינה.
הבאנו את המדפסת לסניף יהוד במוצ"ש, עם אישור מחברת היבואן להחלפה.
מנהל המשמרת, בקש שנשאיר אצלו את החשבונית והאישור והבטיח לספק את המדפסת כי אצלו חסרה במלאי.
בעלי בקש לקבל את החשבונית המקורית ולהשאיר צילום. בתגובה, הרים מנהל המשמרת את קולו, בכעס ובחוצפה שמעולם לא נתקלנו בה, הודיע שהוא רצה "לעזור" אבל בגלל החוצפה(לבקש חשבונית המהווה אחריות למכשיר זו חוצפה??) ,שנפנה לשירות לקוחות.הסתובב והלך לדרכו.
בקשתי לקבל הסבר והוא חזר, סילק אותנו בתקיפות ובזלזול מהחנות "שלי".
לאחר ריצות רבות, פתרנו את הבעיה בסניף אחר, אבל תגובתו המעליבה בפני כל הנוכחים וההשפלה שחשנו הביאה אותנו להחלטה-אנחנו מתכוונים לפנות לבית המשפט לתביעה על העלבון ועוגמת הנפש.
אופיס דיפו היתה המקור הקבוע לרכישותינו הרבות.לא נמשיך לקנות שם.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
התנצלות מיידית ממנהל המשמרת . |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|