פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות מנהל המשמרת.מזעזע!!!!!! נושא התלונה:
‏שבת ‏10 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
יהוד כתובת:
תיאור הבעיה:
לאחר רכישת מדפסת ,מצאנו שהיא אינה תקינה.
הבאנו את המדפסת לסניף יהוד במוצ"ש, עם אישור מחברת היבואן להחלפה.
מנהל המשמרת, בקש שנשאיר אצלו את החשבונית והאישור והבטיח לספק את המדפסת כי אצלו חסרה במלאי.
בעלי בקש לקבל את החשבונית המקורית ולהשאיר צילום. בתגובה, הרים מנהל המשמרת את קולו, בכעס ובחוצפה שמעולם לא נתקלנו בה, הודיע שהוא רצה "לעזור" אבל בגלל החוצפה(לבקש חשבונית המהווה אחריות למכשיר זו חוצפה??) ,שנפנה לשירות לקוחות.הסתובב והלך לדרכו.
בקשתי לקבל הסבר והוא חזר, סילק אותנו בתקיפות ובזלזול מהחנות "שלי".
לאחר ריצות רבות, פתרנו את הבעיה בסניף אחר, אבל תגובתו המעליבה בפני כל הנוכחים וההשפלה שחשנו הביאה אותנו להחלטה-אנחנו מתכוונים לפנות לבית המשפט לתביעה על העלבון ועוגמת הנפש.
אופיס דיפו היתה המקור הקבוע לרכישותינו הרבות.לא נמשיך לקנות שם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות מיידית ממנהל המשמרת . פתרון נדרש :

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה