פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה חמורה נגד אופיס דיפו סניף חוצות המפרץ . נושא התלונה:
‏שבת ‏24 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב .

1. שמי מרדכי , בן 35 , מקרית מוצקין .
2. מזה שנים רבות ,אני רוכש בעיקר מוצרי טכנולוגיה ומחשבים מ"אופיס דיפו" כחובב גאג'טים בעיקר בשל
אמינותה של הרשת ובשל סבר הפנים ללקוחות .
3. יחד עם זאת , מבקש להביא לידיעתכם את תלונתי החמורה , תלונה קשה, נגד מנהלת משמרת בשם אנה סידורוב
מסניף "חוצות המפרץ" חיפה .
4. בתאריך ה- 24/12/11 , יום שבת , בשעה 20:15 לערך הגעתי לסניף אופיס דיפו "חוצות המפרץ חיפה ע"מ לרכוש
שלושה סטים של מקלדות ועכברים אלחוטיים מדגם "לוג'יטק " ששמר לי מנהל משמרת בם "יבגני " סה"כ בעלות
כוללת של כ- 500 ₪ .
5. טרם ביצוע הרכישה ביקשתי להחליף אוזניות יעודיות ל- I POD , של חברת פיליפיס , שרכשתי בתאריך ה- 17/12/11 ונמצאו
על ידי כתקולות . מהות התקלה: הינה "צרימה" תוך כדי השמעת המוסיקה בעיקר בתדרים הגבוהים . את המוצר החזרתי כחדש,
הוא נרכש רק לפני פחות משבוע, הבאתי אותו באריזתו המקורית , סגור , עם כל הניירת שלו , ועם קבלת רכישה .
6. הקופאית , בשם סלאמה , אמרה לי שלא ניתן להחזיר אוזניות בשל "חוקי משרד הבריאות" וקראה למנהלת משמרת בשם
אנה סידורוב .
7. אנה , הגיעה אליי בפנים כעוסות , לקחה ממני את האוזניות , פתחה את האריזה , חיברה את האוזניות למערכת שמע פשוטה
כלשהיא , הכניס אותן לשתי אוזניה , ולאחר מכן החזירה לי את האזניות ואמרה לי קח אותם בחזרה הם בסדר גמור , אני לא מקבלת אותם
ממך .
8. הסברתי לאנה שלא כך ניתן לבדוק תקינות אזניות מכיוון שהן מיועדות לאיי פוד בלבד והינן תקולות.מעבר לכך אנה לא היית אמורה להכניס את
האוזניות לאוזניה בשל תקנות "משרד הבריאות " .
9. בנוסף , ביקשתי מאנה גם להחזיר ראש דיו של לקסמארק חדש שנקנה באופיס דיפו,אמנם ללא קבלת רכישה ,אך הוכחתי לאנה שאכן
נקנה ברשת . עת שאני מראה לאנה את ראש הדיו , שהיה סגור כחדש באריזתו המקורית , אמרה לי אנה בטון מזלזל ובוטה " מזה הדבר
הזה ? , זה נראה כמו הפרצוף שלי ......." ולא הסכימה להחזירו .
10 . הסברתי לאנה שאני מאוכזב מאד מיחסה הבוטה והתוקפני כלפיי ,ויחד עם זאת אני מעוניין לרכוש את שלושת סטי המקלדות שהובטחו לי
ע"י הנציג "יבגני ". כמענה לדבריי , הרימה עליי אנה את קולה לפני כל לקוחות החנות ואמרה לי " הם במשרד שלי ! ! ! , למה אתה צריך שאני
אביא לך אותם עכשיו ???! . " ,כאשר הלקוחות ששהו בחנות מסתכלים עליי המומים, הרגשתי באותו רגע שפשוט הושפלתי קשות.
אנה הלבינה פניי ברבים בצורה בוטה ! ! ! .
11 . עת שאנה ענתה לי בצורה קשה זו עזבתי את הסניף בבושת פנים עם האזניות התקולות בידי וללא רכישת המוצרים שנשמרו לי .
12. עד לרגע זה אני מרגיש מושפל ומרומה . לא יתכן שכך תתייחס אליי מנהלת בסניף אופיס דיפו , תשפיל אותי ותגזול את כבודי
לאחר שלא השיבה אלי את המגיע לי ,ביצעה בי "הרצחתה וגם ירשתה ? " !
13 . מבקש ממכם ליצור עימי קשר דחוף לטל' נייד שמספרו : 0523707003 . או לטל' נוסף שמספרו : 0578162639 .
14. מבקש את טיפולכם הדחוף בעניין זה וחזרתכם אלי באופן מיידי .
מרדכי . קרית מוצקין
כספי סוג הנזק :
התייחסות החברה פתרון נדרש :

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה