פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כסא פגום - סירוב החלפה וסירוב זיכוי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏19 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב כתובת:
יהוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
באפריל 2011 רכשתי שני כסאות משני סוגים באופיס דיפו סניף יהוד. באותה עת היה מבצע על הכסאות "השני ב50% הנחה". לאחר כארבעה חודשי שמוש שקע אחד הכסאות באופן שהמוט המרכזי שלו הגיע לרצפה (לרצפת הפרקט) וגרם לה נזק ולא אפשר המשך ישיבה על הכסא. הבאתי את הכסא לסניף אופיס דיפו ביהוד וביקשתי להחליפו בכסא אחר. נאמר לי כי הכסא ישלח לתיקון ואין אפשרות להחליפו. כמו כן נאמר לי שהתיקון יארך כחודש ואין באפשרותם להיעבות לבקשתי לכסא חלופי לאותה תקופה. המתנתי למעלה מחודש ועדיין לא חזר הכסא. בנובמבר הגעתי לסניף ודרשתי לבדוק מה ארע לכסא. הבדיקה ארכה כשעה וחצי ובסופה נמסר לי המסמכים חמקו מהם, ואמנם ממתין עבורי כסא חדש מאותו סוג. בינואר 2012 שקע גם כסא זה בדיוק באותו אופן שאינו מאפשר שימוש בכסא, וגרם שוב את אותו הנזק. הגעתי שוב עם הכסא לסניף ודרשתי לקבל זיכוי או להחליפו באחר מסוג שאינו מחייב אותי להיות שליח כסאות אחת לארבעה חודשים. כמוכן ביקשתי לקבל אחריות על הכסא לתקופה מלאה שכן מדובר בפגם בייצור. מנהל הסניף סרב לבקשתי בתוקף ואמר כי לא יחליף כסא "משומש" באחר מה גם שהודיע לי בשמחה כי אכן מדובר בפגם בייצור ברכיב הנקרא "שושנה" ויש להם את האפשרות לתקן את הכסא. על אף מחאתי העקשת וההסבר שנתתי שלא יתכן שאקבל שוב כסא שידוע שיש בו פגם בייצור, גם אם מתקנים אותו, לא נאות מנהל הסניף להיעתר, כשאמרתי לו שהסיפור של הכסא יופץ בכל פורום אפשרי ושזו לא דרך להתייחס ללקוח לא מרוצה, ביקש שלא אאיים עליו והפנה אותי לשירות לקוחות של אופיס דיפו.
מנהל הסניף הודיע לי שאני יכול להשאיר את הכסא לתיקון או לקחת אותו איתי ואלה האפשרוחות העומדות לרשותי.
השארתי את הכסא לתיקון, תחת מחאה ועגמת נפש רבה.
אני חש מושפל ונפגע מהאופן בו הנושא טופל.
מכרתם לי כסא פגום. גם כשידעתם על הפגם החלפתם אותו באותו כסא פגום שוב. הכסא גרם נזק לפרקט פעמיים. נאלצתי להגיע לסניף פעמיים, על אף שרכשתי את הכסא הוא היה ברשותכם כחודשיים לצרכי תיקון, וגם כעת הוא אצלכם.
שרות גרוע, זלזול בלקוח, אזלת יד של מנהל סניף, אין די מלים להביע את שאת הנפש.
כספי סוג הנזק :
זיכוי על המחיר המלא של הכסא (כ750 ש"ח) שיאפשר רכישת כסא אחר, פיצוי על נזק לפרקט, פיצוי על שני חצאי ימי עבודה שנאלצתי לבלות בסניף, פיצוי על העלבון והזלזול של אופיס דיפו בבקשתי הלגיטימית פתרון נדרש :

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה