פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מדפסת משולבת של לייזר /הטעייה של המוצר ע"י מוכר שהמדפסת צבעוני נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
אופיס דיפו -רח' ז'בוטינסקי 92 , פתח תקווה. סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 2/2/2012 נכנסתי לסניפכם ברח' ז'בוטינסקי 92 בשעה 12:27,
בכדי לרכוש מדפסת משולבת שהדבר היחיד שהנחה אותי ברכישה הוא צרכיי עבודתי במשרד: מדפסת צבעונית המדפיסה מהר.
פניתי לאנשי המכירות שלכם שהיו נחמדים ועזרו לי בבחירת המדפסת.
זו לי הפעם הראשונה שהנני רוכשת מדפסת!!!
ואינני בקיאה בתחום... הבחירה לרכוש דרככם היא מתוך הבנה שעדיף לקנות בחברה מכובדת עם מגוון ואחריות למוצרים שנמכרים על ידה.
למרות ידיעתי שאשלם יותר ממה שאוכל למצוא ולקנות דרך האינטרנט.
קיבלתי שרות אדיב ומקצועי ובין השאלות שאלתי את המוכר האם המדפסת צבעונית והוא ענה לי שכן .
רכשתי את המוצר בהנחה שהמדפסת צבעונית ואף רכשתי דפי נייר למדפסת שהיו במבצע.
לפני התשלום עוד שאלתי את אותו מוכר לגבי הדפים אם הם מתאימים למדפסת צבעוני.
שכן היה רשום עליהם עבור שחור לבן (על גבי האריזה) ושוב ענה המוכר שכן הם מתאימים להדפסה בצבע.
שלמתי799 שקל ויצאתי לכאורה מרוצה.
כשעה אחרי זה בזמן ההתקנה ביקשתי מהמתקין שהיה נוכח בזמן הרכישה לראות דוגמא להדפסה בצבע ( אף הוא הבין כמוני שמדובר במדפסת צבעונית).
במהלך ההתקנה חיפש הבחור שהתקין לי את המדפסת, הגדרות והבין תוך כדי שמדובר במדפסת שחור / לבן !
הרמתי טלפון לחנות והסברתי את המצב.
נתבקשתי להתקשר לאחר שעה .....
בשיחה הבאה (לאחר כשעה) נתבקשתי להגיע לסניף ....
בחנות התחלתי שוב לחפש מדפסת שתענה על צרכי ובחרתי כברירת מחדל בדגם אחר של HP(למרות שרצוני המקורי היה במדפסת לייזר ) שעלותו 860 שקל.
לפי מיטב הבנתי אני אמורה להוסיף 60 שקל בלבד , ואין על כך עוררין !
בזמן התשלום נתבקשתי לתדהמתי על ידי המוכר להוסיף מעבר ל- 60 שקל עוד 20% מערך הקנייה הקודמת.
הדבר לא נשמע הגיוני לכל הדעות... וזאת חוצפה לשמה לאחר שהוטעיתי מאיש מכירות שלכם שהמדפסת היא צבעונית.
לטענתי :
לא הייתה לי דרך לבדוק את הטונר אלא רק בהתקנה מכיוון שסמכתי על אנשי המכירות שלכם ועל מקצועיותם בתחום.
וקיבלתי מוצר שלא עונה לדרישותיי .
הנחתי שהם יודעים את עבודתם נאמנה ויודעים להתאים את הדגם המתאים לצרכן מתוך המבחר הקיים.
כמו כן שימוש בטונר נעשה להתקנה בלבד ותו לו מתוך הנחה ואמונה שלמה שהמדפסת מדפיסה בצבע ועונה לדרשותיי. לדאבוני התבדיתי !!!
אינני מסכימה עם דרך הפתרון שלכם למימוש העסקה באופן שהתבקשתי לשלם מכספי ללא תמורה עוד 20%-(זוהי גזלה לשמה ) .
גם אם הייתי אמורה לשלם 20% כקנס על העסקה ציפיתי לתשלום רק עבור הטונר ולא על כל מחיר העסקה כולה שכללה גם את המדפסת המשולבת.
מחיר הטונר מתוך העסקה היה 250 שקל שעליו הייתי מוכנה לשלם קנס של 20% ממחירו למרות

שלא הייתי קונה אותו מלכתחילה אילו הייתי מקבלת את המדפסת הנדרשת כך שזוהי הוצאה מיותרת .
משהלך הדברים לא היה לרוחי בלשון המעטה ביקשתי לשוחח עם מנהל/ת בסניף אך לא נעניתי, בטענה שעד יום א' אין עם מי לדבר!?
כלקוחה שנים בחברה שלכם אני מביעה את מחאתי על הטיפול הלקוי והדרך שבה אתם מתייחסים לכספי הלקוח בהיותכם חברה שאמורה לכבד את עצמה .
לא ייתכן בשום גוף שבעולם לשלם 20% מערך הקנייה כולה וזאת על לא עוול בכפי. מבחינתי זו בעיה שלכם.
כמו כן אין שום שלט או תקנון כזה או אחר שמתייחס לטונר בהוצאתו מאריזה לשם התקנתו וההשלכות לכך בזמן החזרת המוצר .
תוצאת הפתרון אינה לרוחי ואף נגרם לי עוגמת נפש לא קטנה בפתרון הבעיה .
השארתי את המוצר שקניתי בסניפכם מכיוון שאינו עונה לדרישותיי .
אי לכך ובהתאם לזאת אני מרגישה כלקוחה שנעשה לי עוול ועוגמת נפש במיוחד לאור הדרך בה פעלתם לפתרון הבעיה .
אציין עוד שהנני לקוחה שלכם במשך שנים רבות וביצעתי רכישת מוצרים שונים אצלכם אף על פי שידעתי שאוכל להשיג במחיר יותר זול .
ובהפרשים לא קטנים תמיד היה מנגד עיניי שאתם חברה וגוף עם אחריות מאחורי המוצר לדאבוני התבדיתי .... )
אבקש לפעול לתיקון הבעיה ולפתרון מהיר ביותר לשביעות רצוני כפי שמתבקש מחברה/גוף מכובד שאמון על נתינה שירות טוב ואמין ללקוחותיו.
באם לא תטופל פניה זו בהקדם אאלץ לפנות לגופי צרכנות ולנציב פניות הציבור על מנת שאוכל לקבל מענה לבעיה.
כספי סוג הנזק :
זיכוי מלא של הכסף פתרון נדרש :

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה