שירות מזוויע של אופיס דיפו |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ג'י פי אס אשר נקנה בסניף קריית אונו ב23 לינואר 2012, התגלה כתקול לאחר פתיחת האריזה(לצערנו, עדיין לא ניחנו בעיני רנטגן לבירור תקלות טרם פתיחת המארז), המכשיר הוחזר לסניף ונשלח לתיקון ב3 לפברואר 2012, כאשר נאמר כי תוך זמן קצר מאוד יחזור המכשיר מתיקון. המשפחה שקנתה הם תיירים אשר מטפלים בבנם חולה הסרטן בבית החולים הסמוך, אשר התכוונו לתת לילדיהם טיול יחד עם הג'י פי אס שקנו ואת המכונית ששכרו מבעוד מועד. נכון ל16 לפברואר 2012, המכשיר אינו מתוקן. ראוי לציין כי לפי האתר של אופיס דיפו, ניתן להחזיר מוצר חשמלי תוך 14 ימים מקנייתו. מתוך התחשבות בסיטואציה, ובדחק בזמן, היה על אופיס דיפו להציע מכשיר חלופי ולספוג את ה"נזק" הכלכלי תוך התחשבות במשפחה, שכן הם שכרו רכב במיוחד לשם הטיול, קנו ג'י פי אס במיוחד לשם הטיול מתוך מחשבה שהם קונים מחנות אמינה ובטוחה אשר בטוח לא תגרום לביטול הטיול בעקיפין, והתוצאה העגומה היא הפסד כספי למשפחה ואכזבה לילד.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי על עוגמת הנפש, החזרת מכשיר חלופי <תקין> והתנצלות. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|