שירות מאכזב |
נושא התלונה: |
ברנבאום ורד |
שם/כינוי: |
שבת 11 מרץ 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תל אביב |
כתובת: |
גרנד קניון חיפה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
היום בשעות הבוקר נכנסתי לסניף אופיס דיפו בחיפה ורכשתי מצלמה דיגטלית של קנון מדגם A410 לקראת חג פורים, כאשר הגעתי הביתה וניסיתי להשתמש במצלמה גיליתי להפתעתי כי המצלמה נמסרה לי ללא כרטיס זיכרון, כאשר במפרט המצלמה מופיע בפירוש כי המצלמה נמכרת עם כרטיס זיכרון של 16MB , ללא כרטיס זיכרון ניתן להשתמש במצלמה אך לא ניתן לשמור את התמונות. כאשר התקשרתי לחנות על מנת לבדוק מדוע נמסרה לי המצלמה ללא כרטיס זיכרון קבלתי יחס מעליב מנציג השירות שתחילה התחמק מאחריות לבעיה וטען כי המצלמה מגיעה ללא כרטיס ( טענה לא נכונה שנבדקה במספר אתרי אינטרנט המוכרים את המצלמה, בכולם מגיעה המצלמה עם הכרטיס) רק לאחר שעלו הטונים בשיחה הסכים כי אגיע לקבל את כרטיס הזיכרון שמגיע לי, הנני גרה בנצרת עלית ורק מחר אוכל לגשת ולקבל את הכרטיס המגיע לי, לצערי לא אוכל להשתמש בה מחר לצילומי הפורים כפי שתכננתי ובעצם לשם כך קניתי אותה.
הדבר לא היה כל כך מעצבן אותי אם זו היתה הפעם הראשונה בה אני נתקלת בשירות לקוחות לוקה ובמוצרים פגומים ברשת אופיס דיפו, ואני יכולה רק להאשים את עצמי שאני חוזרת על אותה טעות שוב ושוב וממשיכה לקנות ברשת זו מוצרים, בעיות נוספות התגלו גם במחשב נייד, עכבר, תיק למחשב נייד שקניתי ברשת, אך הפעם אני מבטיחה לעצמי שהיום זו בהחלט היתה קניתי האחרונה ברשת זו, וגם מבצעים ומחירים זולים לא יגרמו לי לשוב ולקנות בה, אני מעדיפה לשלם קצת יותר ולקבל מוצר איכותי יותר ושירות אדיב יותר שלאחר קניה, החוכמה היא לא רק למכור אלא גם לעמוד מאחורי המוצר אותו מוכרים.
|
ו |
סוג הנזק : |
אני לא מצפה מהרשת לאיזשהו פתרון, פשוט אפסיק לקנות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|