המשך טיפול לוקה ויחס מעליב. |
נושא התלונה: |
יום ראשון 12 מרץ 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תל אביב |
כתובת: |
גרנד קניון חיפה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לא יכולתי שלא להגיב לתגובה שהתקבלה ע"י נציגת שירות אופיס דיפו, נוגה, בנוגע לטיפול לו זכינו בחנות בסניף הרשת בגרנד קניון חיפה, אתמול לאחר ויכוחים ארוכים סוכם כי היום נגיע לסניף על מנת לקבל גרטיס, כמובן שאחותי נאלצה לחזור לקרית שמונה ללא המצלמה ושלחה את אמא שלי להביא את כרטיס הזיכרון, לצערי גם הפעם זכינו ליחס מזלזל מנציג השירות והמכירות שטען בתוקף שלא מגיע לנו כרטיס, אחרי שאתמול כבר הוסכם על כך שכן מגיע, רק לאחר מריבות ארוכות וממושכות והבאת מנהל הסניף, החברה "בנדיבותה" הסכימה כי הם ישתתפו איתנו ברכישת כרטיס זיכרון של 128 מ"ב, כך שהם ישלמו 50 ואנחנו 50, פיתרון ממש לא הגיוני,גם לא לקבל את המגיע לנו במסגרת רכישת המצלמה, וגם שנשלם כסף נוסף לרשת שהשירות שלה במילים עדינות מתחת לכל ביקורת, רק לאחר עצבים רבים והתערבות מנהל הסניף וסיפור ההיסטוריה שלנו עם הרשת הסכים מנהל "להתחשב" ולתת לנו את הכרטיס חינם, ברצוני שהחברה תדע שגם כרטיס שעלותו 100 ש"ח אינה מנחמת אותי ואני נשארת בדעתי מאתמול לא לשוב ולקנות ברשת זו לעולם וכך גם המליץ לכל מכריי וחברי, רשת שבאופן שיטתי נותנת שירות כה גרוע, והורסת את כל חויית הקניה, כל העצבים במהלך היומיים האחרונים לא שווים את הנושא, ולכן ללא ספק בפעם הבאה אדע לאן לא להיכנס ולא להתפתות למבצעים והנחות, שכן חסכתי אולי 100 ש"ח אך בזיבזתי זמן והכי חשוב הרווחתי המון עצבים.
|
נוגה שהבטיחה לחזור אלינו, לא חזרה, אלא פשוט פירסמה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|