רכישת טבלט של חברת ACER |
נושא התלונה: |
יום רביעי 26 דצמבר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תל אביב |
כתובת: |
חיפה גרנד קניון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 26.12.12 קניתי טבלט של חברת ACER בחנות אופיס דיפו בגרנד קניון בחיפה , אחרי 3 ימים חזרתי לחנות מאחר והמחשב לא עבד . אחד המוכרים אמר לי כי אני שקרן ואין דבר כזה שמחשב חדש לא עובד ,הוא ניסה להפעיל את המחשב ונוכח לראות שיש דבר כזה אולם הוא לא התנצל אלא הפנה אותי לשרות לקוחות של ACER שם הבטיחו לשלוח אלי שליח מאביב שיגור שיקח את המחשב למעבדה לבדיקה .בתאריך 15.1.13 (כ שבוע וחצי אחרי ) לאחר עשרות טלפונים לקחתי בעצמי את המחשב למעבדה (מחיפה לראש העין )שם ניתקלתי לראשונה בעובדת שמבינה מה זאת אומרת "שרות ללקוח " לעובדת קוראים דינה . היא בדקה את הטבלט במקום ומסרה לי אישור שהטבלט אינו תקין ויש להחליפו !!!כיוון שמדובר במכשיר הנמצא ברשותי פחות מחודש ואלו הנמהלים .
התקשרתי לאופיס דיפו ליידע אותם כי אני בדרך עם האישור וברצוני לקבל מכשיר תקין . כל הדרך מראש העין לחיפה התקשרו מאופיס דיפו לקבל מס קניה ,מס מכשיר ,מס סריאלי ועוד מס' שלא ידעתי שקיימים כשהגעתי לחנות סרבו בתוקף להחליף את המוצר הפגום ,סרבו לבטל את העיסקה ,והשאירו אותי עם מכשיר פגום שאין מה לעשות איתו
|
אני מעוניין לקבל החזר כספי מלא והפיצוי על הוצאות נסיעה ביטול זמן טלפונים ועוגמת נפש בגין המקרה הנ"ל |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|