פרטי התלונה

תלונות אופיס דיפו (Office Depot)

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot)שעות פתיחה אופיס דיפו (Office Depot) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחמקות מקיום תנאי המבצע בחוסר תום לב נושא התלונה:
‏שבת ‏11 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תל אביב כתובת:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב
ב11/2/06 רכשתי בחנות הרשת בקניון הדר בים 50 דיסקים לצריבה שהובטח להם החזר של 20 ש"ח באם
יישלח בדואר רגיל כפי שמצויין בטופס: חשבונית , טופס המבצע וברקוד המוצר וכך עשיתי.
כמו כן עשיתי העתקים מהחומרים כפי שמצויין בטופס.
משבושש ההחזר להגיע פקססתי את ההעתקים .
קיבלתי תשובה כי אחראית קשרי לקוחות טלי טלפון 03-6176454 לא אישרה את ההחזר כי אין הוכחה ששלחתי את המכתב.
צלצלתי אליה והיא התנערה מכל אחריות ללא כל טיעון הגיוני.
שאלתי היא אם בתנאי המבצע כפי שרשום בטופס אין חובה לשלוח בדואר רשום איך הצרכן אמור להוכיח ששלח את החומר מלבד להראות העתקים.
באם בכל מקרה אופיס דיפו מתנערת מההחזר ללא שיקול דעת מדוע היא מבקשת לעשות העתקים מהחומר.
באם בכל מקרה אופיס דיפו יכולה לבדוק מול המערכת כי הצרכן לא קיבל כבר את הזיכוי ולהפעיל שיקול דעת ולזכותו אינה עושה זאת.
האם לאור כל זאת המקרה לא גובל בחוסר תום לב רב.
עגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי ופיצוי על עגמת הנפש ובזבוז הזמן פתרון נדרש :

אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
טלי בן גיגי, אחראית קש שם ותפקיד:
שלום רב,

מאשרים בתודה קבלת פנייתכם בעניין הלקוח שפר יוסי.

אנו באופיס דיפו משקיעים מאמצים ומשאבים רבים על מנת להציע לקהל לקוחותינו מבצעים ייחודיים ואטרקטיביים על המוצרים האיכותיים ביותר.

מבצעי ההחזר הכספי כנגד הצגת מסמכים, מקובלים מאוד בארה"ב ובחודשים האחרונים מוצעים גם באופיס דיפו ישראל.
יתרונם של מבצעים אלו, בצירוף הברקוד המקורי מאריזת המוצר, מאפשרים מתן הנחות שלא ניתן להציען בדרך אחרת.

אנו מחויבים בהקפדה על תפעול המבצע, צירוף כל המסמכים המבוקשים ומסירת דף מידע מפורט במעמד הרכישה וזאת על מנת לוודא שלקוחותינו ייהנו מהמבצע ויוענק להם ההחזר הכספי.

מברור המקרה עולה כי מסיבות שאינן תלויות בנו, לא הגיעה מעטפתו של מר שפר ליעדה.
לאור זאת, אין באפשרותנו לאשר את ההחזר במקרה זה.

למרות האמור לעיל, במטרה לשביעות רצונו המלאה של מר שפר וכמחווה של רצון טוב, נדאג לשלוח אליו שובר קנייה הניתן למימוש בכל אחד מסניפנו, בסכום העולה על גובה ההחזר.
אנו תקווה כי מר שפר יבחר להעניק לנו הזדמנות נוספת לשרתו בעתיד.
בברכה,
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה