|
|
|
|
|
|
דוד שמש מטפטף - טכנאי משקר לגבי הגעה למקום |
נושא התלונה: |
יום שלישי 28 אפריל 2015 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קיבוץ שער העמקים 36588 |
כתובת: |
שירות ותמיכה תל אביב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני חודשים ספורים התקינו לנו דוד שמש של כרומגן. הדוד מטפטף, הזמנו טכנאי בשעה שלא היינו בבית. הטכנאי טען שהיה במקום ולא ראה נזילה. הזמנו שוב, והפעם נכחנו במקום בעת ההגעה (על חשבון שעות עבודה).
הטכנאי הגיע וטען שאינו יכול להגיע לדוד עם הסולם שברשותו.
נציין שישנן 2 דרכים להגיע לדוד: מתוך חדר המדרגות או מבחוץ באמצעות סולם של 6 מטר. תמוה שכאשר איננו נמצאים במקום אין לטכנאי בעיה להגיע לדוד כדי לקבוע שהכל בסדר, וכשאנחנו נמצאים במקום הוא מחליט שאינו מסוגל להגיע לדוד. תיקון הדליפה מתעכב כבר למעלה מחודש, והנזק פוגע גם בחשבון המים שלנו וגם במאגרי המים של המדינה
|
דליפת מים |
סוג הנזק : |
תיקון הדליפה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
כריש שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|