שרות לקוחות גרוע |
נושא התלונה: |
בן דוד צחי |
שם/כינוי: |
יום רביעי 22 ינואר 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
שדרות ירושליים 2 לוד |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 22.1.20.14 הזמנתי הטבה דרך האתר של לאומי קארד שלם 50 שקלים תזמין ב 100 שקלים ,לאחר הזמנת הקופון התקשרתי לסניף לוד ונתקלתי שם בשירות מתחת לכל ביקורת ,לאחר חקירה של חצי שעה שיכלה לקחת דקה בגלל שהבחורה שאיתה דיברתי שאלה 15 פעם כל שאלה כי כל שנייה נעלמו לה הנתונים יש לציין שכול אותו הזמן שמרתי על איפוק,לאחר שהגעתי סוף סוף לשלב שבו אני צריך להקריא לה את קוד הקופון נתתי לה את הקוד לפחות 4 פעמים והיא פתאום מעבירה אותי לנותנת שירות אחרת שאומרת לי שאין מה לעשות ואני צריך להגיע לסניף ,כדי לבצע את ההזמנה שאלתי אותה איך ההגעה שלי לסניף יכולה לתרום והיא אמרה שהיא לא יודעת, הצעתי לה שאשלח לה את הקוד במייל או ב sms ,אבל פשוט נתקלתי בבחורה שלא היתה מוכנה להקשיב ,וכל זה בגלל שהיא לא ידעה לקחת הזמנה, נסעתי לסניף ושם גיליתי שרק מהתפריט (ללא מבצע)אני יכול לבצע הזמנה מה שלא היה באמת משתלם ,ואם הייתי יודע לא הייתי נוסע בכלל לממש את ההטבה ,כמשפחה שמאוד אוהבים את פיצה האט אני בספק אם אחזור להזמין שם, בייחוד בסניך של לוד העיר בה אנחנו גרים, חבבבבלללל מאאאאאוווווודדדד...........
|
עם כל סוגי הנזק שיש ברשימה |
סוג הנזק : |
לא מחפש פתרונות מקווה שיסימו דגש על כוח אדם יותר איכותי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|