|
|
|
|
|
|
שירות לקוחות גרוע |
נושא התלונה: |
יום רביעי 26 פברואר 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
נס ציונה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ניסיתי להזמין דרך הטלפון, הרימו את השפופרת ושמו אותה בצד למשך של יותר מחמש דקות.
כשכבר ענו לי, הזמנתי שתי פיצות בעלות של 105ש״ח +תוספת על פיצה אחת ואמרתי שאני אגיע לקחת. בסוף השיחה שאלתי כמה זה עולה ואמרו לי 105ש״ח, וידאתי ואמרתי שיש גם תוספת ועדיין אמרו לי את אותו סכום.
כשהגעתי לסניף המחיר השתנה ל-115ש״ח. כשהתלוננתי על כך זה לא עזר ואפילו אחד העובדים דיבר אליי בחוצפה.
אני חייב לציין שאני מזמין הרבה מהסניף הזה וכל פעם אני יוצא לא מרוצה מהשירות שניתן ומהיחס של העובדים.
|
כספי |
סוג הנזק : |
לבצע בירור בסניף ולתת פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Pizza Hut (פיצה האט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|