פרטי התלונה

תלונות Pizza Hut (פיצה האט)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Pizza Hut (פיצה האט)שעות פתיחה Pizza Hut (פיצה האט) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור של למעלה משעה ועשרים נושא התלונה:
‏יום שני ‏28 ‏אפריל ‏2014 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
מוריה 13 חיפה כתובת:
חיפה - מוריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
היום בשעה 19.52 הזמנתי פיצה ללא גלוטן במחיר של 75 ש"ח. הפיצה הגיעה בשעה 21.10 כלומר סה"כ שעה ו18 דקות.
המרחק בין סניף הפיצה לביתי הוא כחצי קילומטר כלומר מרחק של כ3 דקות נסיעה.
במהלך הזמן התקשרנו מספר פעמים לסניף והנ"ל אמרו שיתקשרו לשליח לבדוק היכן הוא ומדוע הוא מתעכב, כאשר זמן אליו הם מתחייבים הוא 50 דקות (כאמור נסיעה של כ3 דקות באותו הרחוב), כאשר המענה מצידם של הנציגים הם שהשליח הוא חדש ולא מכיר את הרחובות (שוב שאנחנו מדברים על מרחק נסיעה של 3 דקות באותו הכביש בו נמצא הסניף).
לאחר הגעת השליח הנ"ל טען כי התהפך עם הקטנוע.
מיותר לציין שנציגי שרות בסניף פיצה הציעו כמובן לפצות ולבטל את עלות הפיצה ואו לשלוח פיצה נוספת היות היה "בלבול ברחוב".
הבעיה שלי היא בהתנהלות הסניף ש:
א. לא טרחו לידע על העיכוב.
ב. לא טרחו להתנצל על העיכוב, וכאשר העלתי את העניין הבטיחו לזכות את חשבוני שוב במקום להתנצל.
חשוב לי להבהיר שלא על כול דבר אפשר להתנצל באמצעות זיכוי , לפעמים חשוב יותר צורת השירות והאמון בסניף.
טלפון מתנצל מהסניף היה שווה פי כמה וכמה לעומת זיכוי שמתקבל לאחר לחץ מצד הלקוח.


לא נדרש פיצוי , נדרש שינוי בתודעת השירות של הסניף פתרון נדרש :

Pizza Hut (פיצה האט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה