|
|
|
|
|
|
משלוח לא הגיע |
נושא התלונה: |
יום רביעי 14 מאי 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קריית אונו |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הוזמן משלוח בשעה 21:00 לערך ובעלות של 90 ש"ח דרך האפליקציה. נרשמה הוראה מפורשת להתקשר לנייד בעת ההגעה. בחלוף שעה וחצי התקשרתי לסניף ושם נאמר לי כי השליח היה בכתובת ואף צילצל ואיש לא ענה.
ביקשתי לבטל מיידית את ההזמנה ולזכות את האשראי.
|
בזבוז זמן ופגיעה אישית |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי בגין הציפיה והאכזבה בעלות המשלוח שלא הגיע או לחילופין זיכוי לפיצה האט באותה העלות. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Pizza Hut (פיצה האט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|