פרטי התלונה

תלונות Pizza Hut (פיצה האט)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Pizza Hut (פיצה האט)שעות פתיחה Pizza Hut (פיצה האט) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏21 ‏מאי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשדוד כתובת:
תיאור הבעיה:
ב21/05/2014 בשעה 20:00 ביצעתי הזמנה באתר פיצה האט. לאחר ביצוע ההזמנה (מבצע של הפיצה החדשה ציזי בייטס ושני גביעי גלידה. הגעתי למסך הסופי ובו ביקשתי לשלם במזומן ולאחר הזנת הקוד שהתקבל בטלפון שבעתי למסך שבו נכתב שעקב תקלה יתקשרו אלי מהסניף. ואכן מיידית הנייד שלי צלצל וסניף אשדוד היה על הקו. לאחר הסבר ארוך ומפורט נתבקשתי לחכות ואז שוב ענתה מישהי אחרת (ליאת) שגם באוזניה חזרתי על הסיפור. היא אמרה שההזמנה לא התקבלה בסניף ולכן נבצע אותה טלפונית. הסכמתי מייד ונתתי לה את כל פרטי ההזמנה, אבל אז היא בקשה ממני קוד קופון שלא היה לי כי בצעתי את ההזמנה דרך האינטרנט ושם לא היה צורך בהזנת הקוד. הסברתי לה שאין קוד קופון, חזרתי על פרטי ההזמנה כפי שהופיעה על המסך אבל היא אמרה שללא קוד היא לא יכולה לבצע את ההזמנה. ביקשתי לדבר עם המנהל אבל נאמר לי שהוא עסוק ושיש להם לחץ. חיכיתי על הקו שהוא יתפנה אך לאחר שראיתי שדבר לא קורה בקשתי ממנה שוב שרק תשאל אותו מה לעשות. שוב חלפו להן מספר דקות ואז הטלפון עבר למיכל שגם באוזניה נאלצתי לחזור על הסיפור. "אני לא יכולה לעזור לך והמנהל מאד עסוק, אולי תנסה שוב באתר" הסברתי לה שבאתר אותה תקלה נשארה ושהבת הקטנה שלי כבר איבדה את הסבלנות (כ20דקות שיחה) ושרק תבדוק עם המנהל איך ניתן לבצע את ההזמנה בטלפון. אך שוב המנהל היה עסוק. ביקשתי את השמות של שתי העובדות. הזמנתי את הפיצה מדומינוס והתיישבתי לכתוב.
באמת חבל שבגלל חוסר יכולת של שתי עובדות הרשת מאבדת לקוחות. באמת רצינו לטעום את הפיצה
אדי
עוגמת נפש סוג הנזק :

Pizza Hut (פיצה האט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה