פרטי התלונה

תלונות Pizza Hut (פיצה האט)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Pizza Hut (פיצה האט)שעות פתיחה Pizza Hut (פיצה האט) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פיצה אחרת, מעוכה וקרה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏12 ‏יוני ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מערב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
בתאריך הנ"ל הזמנתי 2פיצות ברייט(החדשה עם הגבינה מסביב)ביקשתי באחת מהן תוספות חצי זיתים וחצי פטריות, ראשית אמרתי בעת ההזמנה את סוג הפיצה המבוקשת(עם הגבינה מסביב) ואחר כך אמרתי מס' קופון, נשאלתי ע"י מוקדן בשם שגיא כליפה האם אני רוצה בצק דק או עבה ועניתי שאחת יהיה דק והשני עבה,
לאחר כ- 40 דק' קיבלנו 2 אריזות פיצה רגילות לחלוטין(בלי הגבינה מסביב)כשאחת האריזות פתוחה ושתיהן מעוכות וקרות.
כשהתקשרתי לסניף הבחור העונה לשם שגיא כליפה טען ש"הוא המנהל ואין מנהל מעליו" והחל להתווכח כי זו הפיצה שהזמנתי,ן " ניראה לך שב110 ש"ח תקבלי פיצה כזו",עניתי לו שהייתי מוכנה לשלם את המחיר שיבקש רק לקבל את מה שביקשתי, ביקשתי שיאזין לשיחה וייווכח שהוא טועה וכ"כ לטענתו אם נתתי מס' קופון אז אני מבינה שמדובר בפיצה משפחתית רגילה, ציינתי שוב בפניו שעוד בתחילת השיחה ביקשתי את הפיצה עם הגבינה סביב, והוא התעקש ודיבר בצורה מכוערת שלא ראויה ללקוח ובטח חוסר כבוד עצמי למנהל, ה"מנהל" בחר להתעלם מהעובדה שהפיצה הייתה מעוכה עם אריזה פתוחה וקרה.
אבקש לקבל התייחסות מהממונים של אדון מנהל, אשר ללא ספק אין לו מושג וחצי במתן שרות ללקוח ואינו ראוי להיקרא מנהל.ביקשתי שיתן לי טלפון של פניות הציבור וה"מנהל" הפנה אותי לחיפוש באתר.
בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
זיכוי של 2 פיצות שביקשתי מלחתחילה ונזיפה ל" מנהל" פתרון נדרש :

Pizza Hut (פיצה האט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה