|
|
|
|
|
|
צוות עם יחס מזלל לא מייתיחסים למה שלקוחות מבקשים |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני כל שבוע נמצאת בפיצה האט חולון וכל שבוע יש צוות חדש אבל הפעם זה עבר כל גבול. היחס היה נורא צריך להגיד כמה פעמים שינקו את השולחן ואת הרצפה הרטובה. שהבת שלי כמעט נפלה. וכל פעם שאני .אומרת שאני רוצה להזמין וינקו את השולחן הבחורה מתעלמת ממני והולכת לנקות מקום אחרפשוט יחס מזלל אין נייר בשירותים אני אומרת שאין נייר אז אומרים שאין להם נייר בכלל בסניף והילדה שלי מבקשת מפיות לה מתייחסים אליה בכלל ובסוף היא זורקת לה 3מפיות בזלזול ואני כבר לא מעוניית להגיע בכלל להגיע לסניפי פיצה האט
|
עלבון |
סוג הנזק : |
יחס הולם ונחמד להיות סימפסים ניקיון |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Pizza Hut (פיצה האט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|