|
|
|
|
|
|
התיחסות לקויה של מנהלת הסניף |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
ויצמן נס ציונה |
כתובת: |
פיצה נס ציונה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אני לקוחה ותיקה של פיצה האט מזה שנים ותמיד אותה הזמנה פיצה משפחתית עם טונה, במשלוח שקיבלתי היה ריח חזק מאוד שהיה בלתי אפשרי לאכול התקשרתי וצילמתי למנהלת הסניף ענת פלציק שנגבו ממשולש אחד וירקו אותו לתוך המגש חזרה כי זה לא אכיל התשובה שלה הייתה מאוד החלטית אכלתם ולא ניתן לעשות כלום צילמתי והראתי מגש מלא ובכל זאת הייתה מאוד מגעילה, אם זאת מנהלת סניף אז חבל מאוד
לעומת זאת בחורה בשם דניאל היתקשרה אחרי חצי שעה והתנצלה בשמה
שאותה אני משבחת כך צריך לנהוג עם לקוח
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Pizza Hut (פיצה האט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|