|
|
|
|
|
|
משלוח לא הגיע ולא רשום במערכת |
נושא התלונה: |
יום רביעי 26 אוקטובר 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
סניף בן הלל |
כתובת: |
בן הלל |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני ובעלי ובננו התינוק שוהים במלון קיסר בירושלים הועברו לסניף הלל שהוא הקרוב ביותר ככל הנראה.ביצענו הזמנה שעלתה לנו 92 שקלים נתנו כרטיס אשראי.דיברנו עם נציג בסביבות השעה שש וחצי בערב. בשבע וחצי מתקשרים המערכת מזהה את הטלפון שלנו ומעבירה אותנו לסניף שממנו הזמנו שאלנו את הנציג מה עם ההזמנה שלנו ,בעלי לפני מבחני לשכה אנחנו רעבים ואין לנו איך לצאת כי אנחנו עם תינוק הוא אוען שאין לנו הזמנה בכלל במערכת ומשאיר אותנו עוד חצי שעה על הקו מניח את הטלפון ומדבר עם אנשים כאילו אנחנו לא קיימים כאילו לא מספיק הפיצה לא הגיע אנחנו ממתינים רעבים,אין הזמנה במערכת אבל לקחו לי כרטיס אשראי ואוי ואבוי אם אני אראה חיוב בכרטיס שמה אנחנו נגיע לתביעה משפטית גם אם צריך על החוצפה הזו .הנציג חוזר ואומר לי שאין לו מה להגיד ואין מנהל ואין כלום "את רוצה נעשה לך הזמנה עכשיו את לא רוצה שלום".חוצפה שאין כדוגמתה מה שבטוח שמכם לא אזמין יותר כלום.
בברכה,
לירון
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Pizza Hut (פיצה האט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|