|
|
|
|
|
|
זלזול בלקוח |
נושא התלונה: |
יום ראשון 27 נובמבר 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
נתניה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ערב טוב.
טני יספר בקצרה את הביזיון שעבאנו בסניף נתניה.
לפני חודשיים הזמנתי פיצה והיו מלא פאקים בהזמנה.
לאחר שיחה עם "מנהל" סיכמנו שיגיע לי פיצוי בהזמנה הבאה.
אתמול הזמנתי פיצה לכתובת שלי והבהרתי לנציגה שתשים טת הטלפון שלי ולא של מה שמופיע. כמה מופתע!?!!
הפיצה הגיע לחמתי. ולא לאן שציימתי. מנהל הסניף שחושש מגזל ביטל את ההזמנה בלי להתקשר לשאר המספרים. בושה שאתם מחזיקים פיסחים כאלו. לאחר שיחה שוב עם אחמש אלי שלום. עשה לי הזמנה חוזרת. והפיצה הגיע לאחר שעה ורבע. אני נשבע לכם שהפיצה לא ראויה למאכל אדם!
כאילו לקחת גבינה מהרצפה ושמתם בפיצה. לא אפויה. כל התוספות דבוקים לקרטון. ובלי צבע.
אני עובד שנים עם לקוחות. לכן צילמתי וידאו
לא הגיוני שאנשים משלמים ים כסף על הפיצה ומקבלים זילזול ושירות תת רמה. אני עובד עם אנשים אני מתבייש שזה קרה לי.
ברצוני שמנהל יחזור אלי. אניניגיע עם זה הכי רחוק הפעם.
שיעלה כמה שיעלה. עוגמת נפש כזו לעולם לא היתה לי.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Pizza Hut (פיצה האט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|