|
|
|
|
|
|
עוגמת נפש והטעיית הציבור |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
קניון מלחה |
כתובת: |
קניון מלחה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 17.7.17 בשעה 22.00 הגעתי לפיצה האט בקניון מלחה ושאלתי באיזו שעה סוגרים כדי שאוכל להזמין 3 מגשי פיצה.המוכרת אמרה שסוגרים בשעה 22.30.בשעה 22.10 הגעתי ורציתי להזמין אך אמרה שסגור ולא ניתן להזמין.אמרתי לה שהיא אמרה לי שסוגרים ב22.30 ושזה בכלל לא בסדר.דיברתי עם המנהל והוא אמר שכיבה את התנור ויקח 20 דקות עד שיתחמם ועוד רבע שעה עבודה.כמובן שנגרמה לנו עוגמת נפש וזאת לא התנהגות נאותה לבית עסק שמכבד את עצמו.כמובן שילדיי התאכזבו שקניתי פיצה ממקום אחר שלא הייתה להם טעימה בכלל.אבקש את טיפולכם במקרה המצער הזה.תודה רבה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Pizza Hut (פיצה האט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|