|
|
|
|
|
|
החזר כספי בגין ביטול עסקה |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
זלמן שניאור 1 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 17/02/18 שעה 10:15 הזמנו 2 מגשי פיצה במגש אחד בצל ובשני פטריות ועוד תוספת של מקלות שוקולד דרך ויזה, כעבור שעה וחצי התקשרנו ועדכנו את בית העסק שאין אנו חפצים בהזמנה ולבטל את העסקה יצאנו מהבית וכשחזרנו הופתענו לגלות שיש במפתן הדלת מגש פיצה אחד זיתים ובטטה טעות בעסקה מה שמחייב בביטול העסקה ואין ספק שאם התשלום היה במזומן השליח לא היה מניח את זה בכניסה גלוי וחשוף לגשם בנוסף על כך נמצא שקית התבלינים ועוד תוספות על השביל לכניסה לבניין מלאים בגשם ולכלוך, נוסף על כך לא התקבלה חשבונית מס מה שיכל לעזור לנו להבין שהייתה כאן טעות בפרטי המזמין מה שאומר שפרטי האשראי שלי אולי חשופים ללקוח אחר מה שמעצים את התלונה, לצערנו גם בזמן האירוע אין עם מי לדבר שם ויותר גרוע שמקבלים שירות זוועה בצורה עדינה ניסנו להתקשר גם למחרת מיום האירוע התשובה שהתקבלה שהם מוכנים לתת פיצוי וזורקים את האשמה עלינו שלא ענינו לטלפון ולא פתחנו את הדלת.
|
בנוסף עגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר כספי בלבד |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Pizza Hut (פיצה האט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|