תלונה חוזרת |
נושא התלונה: |
מרגלית יוכי |
שם/כינוי: |
אזור ירושלים |
אזור: |
קניון מלחה |
כתובת: |
קניון מלחה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 1/5/2006 התלוננתי באתר על השירות בפיצה האט, צויין בתלונה שתוך 14 ימים מיום הגשת התלונה, אקבל את תגובת החברה.
כיום, 16/8/2006, למעלה משלושה חודשים לאחר הגשת התלונה, עדיין לא קיבלתי תגובה מהמסעדה.
אני רואה בחוסר התגובה, זלזול משווע ואי הקשבה לציבור!!!
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|