פרטי התלונה

תלונות Pizza Hut (פיצה האט)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Pizza Hut (פיצה האט)שעות פתיחה Pizza Hut (פיצה האט) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית הציבור נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏27 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברצוני להתלונן על יחס מחפיר שקיבלנו מאחד הסניפים של חברתכם.
ביום ראשון, 27/08/2006, בשעה 19:00 לערך צלצלנו להזמין פיצה לרחוב הורדים 15, ברמות יצחק בנשר.
מעבר לקו הטלפון דיברנו עם בחור אשר הבטיח לנו כי הפיצה תהיה אצלינו עוד כ-חצי שעה. הובהר לבחור הכתובת במלואה ולא היתה בעייה כלל.
לאחר כ-40 דקות, איחור של 10 דקות במשלוח, צלצל השליח ואמר כי הוא נמצא ברח' הורדים בחיפה.
יתרה מכך, אמר כי אינו יכול להגיע לנשר לרחק הורדים וכי עלינו לדבר עם המנהלת בסניף עצמו.
בשיחת טלפון עם גברת מיטל מלול, אחראית המשמרת, נאמר לנו כי אין אזור חלוקה לנשר כלל וכי לא נקבל את הפיצה אותה הזמנו.
בנוסף, בחוצפה עוד הוסיפה כי האפשרות היחידה להפגש עם השליח או להגיע לסניף כדי לקבל את הפיצה. מיטל אף הציעה לנו פיצוי של פיצה נוספת לפעם הבאה שנזמין, ביודעה כי אין כלל קו חלוקה לאזורנו. מאוד מתחשב.

ברור מעליו כי אנחנו והחברים שהיו עמנו התאכזבנו מאוד מהיחס המחפיר שקיבלנו מפיצה האט, מכך שהטלפון הראשון שקיבלנו היה כעבור 40 דקות !! מרגע ההזמנה, מהזלזול והחוצפה שבדרישה שנצא מהבית להפגש עם השליח ומחוסר ההיגיון שבלהציע לנו עוד פיצה בהזמנה הבאה שלא יכולה להתרחש כלל בעתיד.

לא רק שלא נקנה יותר מפיצה האט, אם ישאלו אותנו היכן לא כדאי לפנות, הרי שנדאג לספר את הסיפור לאחרים.


אני תקווה שתלמדו את הלקח להבא ואם אין לכם קווי חלוקה מתאימים, לפחות תמנעו מלהטעות לקוחות ולגרום להם להמתין סתם.

Pizza Hut (פיצה האט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה