הזמנת פיצה האט והמתנה של 40 דקות. |
נושא התלונה: |
יום שישי 11 אוגוסט 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור אילת |
אזור: |
מרכז פנינת אילת |
כתובת: |
114 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב
ביום שישי בתאריך ה-11.08.06 טיילתי לי עם משפחתי בטיילת של אילת והחלטנו להזמין פיצה,
ניגשתי לדלפק פיצה האט כדי לבצע הזמנה ונאלצתי להמתין כ-7 דקות כדי שמשהו מהעובדים יקבל ממני הזמנה, לאחר שביקשתי פיצה רגילה + שתיה +לחם שום ,שאלתי את המוכרת כמה זמן אני אאלץ להמתין לקבלת הפיצה, ונענתי שייקח בין 15-20 דקות; כעבור 18 דקות ניגשתי לדלפק כדי לברר מה עם ההזמנה שביצעתי, וקיבלתי תשובה "כבר יוצאת" מהמוכרת כעבור כ-5 דקות שאלתי יקח עוד הרבה זמן והפעם נענתי לתשובה : "חותכים את הפיצה שלך"; כעבור 7 דקות נוספות שאלתי מוכר אחר להזמנה שלי וגם ממנו קיבלתי תשובה "חותכים את הפיצה שלך" ושאמרתי לו שקיבלתי את התשובה הזו לפני 7 דקות הוא אמר לי ש"עכשיו חותכים אותה", בזמן זה ביקשתי לדבר עם אחראי משמרת שהתפנה אליי רק לאחר שקיבלתי את הפיצה ושאלתי אותו לפשר הדבר הוא אמר לי "אין לי מה לעשות!", את הפיצה שלי קיבלתי כעבור 10 דקות נוספות ונאלצתי להמתין ולבקש לקבל גם את הלחם שום והשתיה שהזמנתי.
אני גם אחראי משמרת בפיצה וכאשר ניגשים אליי עם תלונות אני לא אומר אין לי מה לעשות וכאשר יש לחץ בפיצרייה אז מעלים את זמן ההמתנה ולא משקרים ללקוח.
יש בידי את החשבונית מהקניה המאכזבת!
שם אחראי משמרת: גילי אשר.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי על עוגמת הנפש וזמן ההמתנה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|