פרטי התלונה

תלונות Pizza Hut (פיצה האט)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Pizza Hut (פיצה האט)שעות פתיחה Pizza Hut (פיצה האט) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב במשלוח וזלזול בוטה מצד הטלפן. נושא התלונה:
‏יום שני ‏09 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
פנינת אילת כתובת:
אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היום ה-9/10/06 טלפנתי לסניף פימה האט באילת על מנת לבצע משלוח פיצה, נאמר לי שהזמן עד להגעת הפיצה הוא 30 דקות.
היות ואני מזמינה קבוע פיצה בפיצה האט {ניתן לבדוק את ההזמנות שלי] לא חשבתי שהפעם אחכה לפיצה יותר מ3/4 שעה.
כשהתקשרתי לסניף פיצה האט לברר מה עם הפיצה ענה לי טלפן בשם אורן קור שביקש ממני להמתין מפני שהיה בשיחה נוספת בקו שני, לאחר כ-10 דקות המתנה מיהר אורן לסיים את השיחה איתי מפני שעדיין היה בשיחה בקו השני, ניסיתי להסביר לו שהפיצה מתעכבת והוא התעקש לחזור אליי בטלפון תוך כמה דקות , אמרתי לו שאני שוקלת לבטל את הפיצה ולהפתעתי נענתי בחיוב מלווה בזלזול מצדו של אורן שבנוסף לכל ניהל איתי וויכוח {לזה כן היה לו זמן}.
בקשתי לבטל את המשלוח והיות ושלמתי בכרטיס אשראי בקשתי לבטל גם את החיוב.
לאחר כ-10 דקות מביטול הפיצה מחייג אלי השליח שלא היה מודע לביטול, כשנאמר לו שההזמנה בוטלה ושעזבנו כבר את המקום שאליו הזמנו ענה לי השליח בחוצפה מדוע לא הודענו לו
[כאילו שזה מחובתי להודיע לו} . חבל שככה פועלת המערכת בסניף אילת מה גם שזו לא פעם ראשונה שאנו נתקלים בעיכוב במשלוח פיצה אך בחוצפה כזאת מעולם לא נתקלנו.
אבקש להסב את תשומת לבכם בכדי שמקרים כאלו לא יחזרו על עצמם.
ההזמנה בוצעה לראשונה בסביבות השעה 13:15וטלפון מהשליח שהגיע באיחור התקבל ב- .14:10

Pizza Hut (פיצה האט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה