שירות טלפוני לא תקין ואי-מתן פיצוי |
נושא התלונה: |
יום רביעי 18 אוקטובר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
הרצליה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אתמול בערב התקשרתי להזמין פיצה מסניף הרצליה עם כוונה לבוא ולקחת אותה לבד. הסיבה להתקשרות היתה פלייר שקיבלתי בדואר, שמציג את הפיצה המשפחתית הדקה ב-59.90 (מהפיצות המיוחדות, לא הרגילות). ביקשתי מהמוקדנית את הפיצה המיוחדת שיש בה זיתים, עגבניות, גבינה ובצל (אני לא זוכרת את שם המנה), וציינתי שאני לא רוצה את הבצל.
לאחר ההזמנה וכשציינתי בתחילת השיחה שאני מתבססת על הפלייר, בו הפיצה עולה 59.90, נאמר לי כי החשבון הוא 64.90. שאלתי למה, וענתה לי המוקדנית שיש טעות בפלייר.
הרגשתי אי-נוחות ומרומה, אבל בכל זאת החלטתי לשלם, כי הייתי צריכה את הפיצה לארוחת ערב, והילד שלי חיכה לה, ואמרתי לעצמי, שזאת הפעם האחרונה שאני אזמין משם.
אחרי שבעלי אסף את הפיצה מהסניף, והגיע הביתה, ראיתי כי יש בצל על הפיצה. התקשרתי להתלונן, ואחרי בירורים, אמרו לי להגיע עם הפיצה ויחלפו לי אותה בפיצה חדשה.
לאחר 15 דקות הגעתי שוב אל הסניף, וקיבלתי פיצה חדשה. ציפיתי גם לקבל פיצוי קטן על האכזבה שהיתה לנו בבית, והטירטור לחזור לסניף ולהחליף את הפיצה, אבל לא קיבלתי דבר.
אני חושבת שרשת כמו פיצה-האט צריכה להתנהל בצורה קצת יותר ידידותית ללקוחות שלה. אחרי הסאגה הזאת אני לא אחזור לקנות בסניף הזה, וחבל...
|
וביזבוז זמן |
סוג הנזק : |
|
|
|
|