אי-עידכון לגבי העלאת מחירים |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לאחר שסיימנו לסעוד ב"פיצה האט" בקניון מלחה אתמול (18 באוקטובר), החשבון שהוגש לנו היה גבוה ב-5 ש"ח לכל אחת מהמנות שהזמנו, יחסית למה שכתוב בתפריט. כששאלנו, המלצרית וגם מנהלת הסניף אמרו לנו אותו דבר: המחירים הועלו לפני יומיים, אך התפריטים המעודכנים עדיין לא הגיעו, והמלצרית שכחה לומר לנו שהמחירים עלו. התעקשנו כי אסור להם לדרוש לאחר מעשה מחיר השונה מזה הנקוב במפורש בתפריט ואכן, לאחר וויכוח, שילמנו את המחיר כפי שהיה במקור. יחד עם זאת, היחס הלא-נעים שקיבלנו, בנוסף לכך שמה שנעשה הוא בעצם לא-חוקי (ר' חוק הגנת הצרכן), הרגיזו אותנו למדי. יצאנו משם די מעוצבנים ולא נחזור בקרוב.
|
|
|
|
|