הטעיה בתפריט וחוסר התייחסות לתלונה |
נושא התלונה: |
יום שני 22 ינואר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ביאליק ר"ג |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום שני ה-22.01, הזמנו פיצה מסוג ניו ג'רסי. הפיצה סופקה ע"י סניף ביאליק ר"ג.
זוהי פיצה מיוחדת, כלומר עולה יותר מאשר על פיצה בסיסית, ולפי התפריט התוספות בה הן: עגבניות, בצל מטוגן, ופטרוזיליה.
הפיצה הגיעה ללא פטרוזיליה, והבצל היה חצי חי ולא מטוגן ככתוב.
התקשרנו לסניף וזאת שטענה כי היא מנהלת המשמרת, הסבירה לנו שמעולם לא הייתה להם תוספת פטרוזיליה. התפלאתי מאוד, שכן "פיצה האט" מוציאים חדשות לבקרים תפריט מחודש, וגם בתפריט הישן יותר שברשותנו היה כתוב שפיצה מסוג זה כוללת פטרוזיליה. כלומר, אם ידעו שאין ברשותם פטרוזיליה, למה המשיכו להטעות בתפריט החדש שהונפק.
בכל מקרה מן הראוי ליידע את הלקוחות בעת ההזמנה, כי הפיצה לא כוללת פטרוזיליה, כלומר, תוספת אחת פחות.
הסברתי לנציגת פיצה האט, כי אילו הייתי יודעת שמתוך שלוש תוספות אחת לא קיימת, השניה (בצל) לא מטוגנת כראוי, והשלישית (עגבניות) מאוד סמלית, לא הייתי מזמינה את סוג הפיצה הזה.
התייחסות הנציגה הייתה די מזלזלת, ואף נראה כי היא משועממת ולא מרוצה מבזבוז זמנה.
למותר לציין כי לא הוצע לנו כל פיצוי.
אודה להתייחסותכם.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|