פרטי התלונה

תלונות Pizza Hut (פיצה האט)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Pizza Hut (פיצה האט)שעות פתיחה Pizza Hut (פיצה האט) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בלקוח נושא התלונה:
‏שבת ‏24 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
אם המושבות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב24.05.08 בשעה 21:20 לערך התקשרתי לסניף פיצה האט באם המושבות פ"ת וביצעתי הזמנה. למרות זמן ההגעה אשר נאמר לי, תיארתי לעצמי שייתכן כי קיים לחץ והמתנתי בסבלנות, אך בשעה 22:20 כאשר ההזמנה עדיין לא הגיעה הרמתי טלפון מהנייד שלי לסניף לשאול מה קורה, ענתה לי בחורה (אשר את שמה אני לא זוכרת) וכששאלתי מה קורה עם ההזמנה, שאלה באיזה רחוב אני.."רחוב גדרה- השליח כבר יצא אלייך" (ציטוט כמובן), שאלתי האם יגיע ב 2 דקות הקרובות ונענתי שכן, בזמן שאני מדברת עם נציגת פיצה האט מצלצל הטלפון בבית , מיהרתי לסיים איתה את השיחה בכדי לשמוע שעל הקו נמצא (כמובן)נציג פיצה האט, אשר התקשר להודיע אחרי שעה (ובזמן שחברתו לעבודה סיפרה לי כי השליח יצא ואף התחייבה על 2 דקות) כי הזמנתי סלט -ואין להם סלט. שאלתי כיצד ייתכן הדבר שאני מדברת בטלפון עם 2 נציגים בו זמנית כאשר אחד אומר כך ואחד אומר כך... לצערי בילבלתי את הבחור לגמרי והוא לא הצליח להבין מה קורה, בשלב מסויים סיפר לי שיש לחץ אדיר!!!! רחמיי נכמרו על הסניף הקורס וביקשתי ממנו לבטל את ההזמנה בכדי להקל על העומס שלהם.
גם אני עובדת בארגוןן גדול אשר נותן שירות, אף אחד מאיתנו לא נבדל במוצריו אלא בשירות ואילו דבר כזה היה קורה במקום עבודתי....זה לא היה נגמר בביטול הזמנה. אני חשה עלבון עמוק, הרגשתי (ואף אמרתי לנציג) שהם עשו ממני צחוק באותו רגע. הרי , זה לא עיניין ההזמנה (פיצריות טובות בפ"ת לא חסרות ואף אחד לא ישאר רעב) אלא ההרגשה שמשקרים לך בלי להתבייש לאחר שבעצם בחרת לבצע את ההזמנה מהם....מבין כל הפיצריות הטובות בסביבה. אני מאחלת לעצמי שהסניף שלי (היכן שאני עובדת) יהיה ב "לחץ עצום" כפי שאומר הפתגם אותו אני מזכירה לעובדיי "לא יורקים לבאר ששותים ממנה"- הלקוחות....
שיהיה לכם בהצלחה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Pizza Hut (פיצה האט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה