יחס מזלזל מצד מנהלת המשמרת |
נושא התלונה: |
יום שלישי 27 מאי 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קרית אונו הכשר |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך הנקוב לעיל, הזמנתי פסטה לפי המצוין בתפריט( עלי לציין כי אני לקוחה ותיקה ונאמנה של הסניף על כל גווני התפריט_8 שנים) ולהפתעתי גיליתי כי מרכיבי הפסטה שצויינו בתפריט לא הופיעו בתבשיל, ציינתי זאת בפני מנהלת המשמרת רעות, סברתי לאור אכזבתי שיעשה ניסיון להציע לי משהו אחר מהתפריט, לא לתת לי ללכת בלא כלום אחר המתנה של 15 דקות, רעות ביקשה הקבלה בהבעת פנים קרה וזעפנית, ע,מ להחזיר לי כספי, כל מה שרציתי היה לאכול, ולא לצאת בידיים ריקות, וכשהבעתי אכזבתי והביקורת על יחסה, המשיכה היא בשלה, ביחס קר ובלתי מבין, כשביקשתי טל' להתלוננן על יחסה, שאלה לשמי, מכיוון שלדבריה" יש להם לקוחות שהם מתלוננים סידרתיים" וכך עזבתי הסניף כעוסה , פגועה ורעבה. "דרך ארץ קדמה לתורה" לא?
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|