פרטי התלונה

תלונות Pizza Hut (פיצה האט)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Pizza Hut (פיצה האט)שעות פתיחה Pizza Hut (פיצה האט) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזלזל, בזבוז זמן ויחס פוגע נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏30 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
כפר סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני שולחת את התלונה בפעם השניה מאחר ולא קיבלתי התייחסות עד היום :

היי,
ביום רביעי, 30/7, חזרנו בערב כל המשפחה אחרי יום ארוך והחלטתי "לפנק" אותם בפיצה. כשחשבתי איזו פיצה לבחור ישר עלה בראשי לקנות ב"פיצה האט" מאחר ואני יודעת שהפיצה שלכם מצויינת והאמת שדי הרבה זמן לא אכלנו אותה.

אני ואמי עצרנו בסניף הנמצא ברח' ויצמן בכפר סבא.
כשנכנסנו לסניף עמדו בדלפק בחור ובחורה צעירים והתווכחו בינהם.
כשהבחורה הואילה בטובה להפנות אלינו מבט ביקשתי ממנה שתי פיצות משפחתיות ענקיות דקות (והראיתי לה את גודל המגש בעזרת הקרטונים המתומחרים שעמדו על הדלפק).
עוד לא הספקתי לסיים את המשפט והבחורה הסיטה את המבט ממני והמשיכה בויכוח שלה עם הבחור הנוסף שעובד שם. המתנתי בשקט 2 דקות שלמות שיסיימו את הויכוח שלהם ורק כשכבר התעצבנתי הבחורה הסתכלה עלי ואמרה לי "כן, מה אמרת?" כדי שאמשיך להסביר לה מה אני רוצה.
בזמן שהמתנתי לפיצות שהזמנתי באה לקוחה נוספת שהמתינה באותו הזמן בסניף וכעסה על העובדים שבדלפק מאחר והמתינה לסלט שלה למעלה מ-25 דקות. התשובה שהיתה להם היא שעוד מס' דקות הסלט מוכן והם אפילו לא טרחו להתנצל.
לאחר כ-5 דקות הבחורה חזרה לדלפק ושוב ביקשה לדעת מדוע צריכה להמתין כל כך הרבה זמן לסלט. העובדים הסתכלו אחד על השני ועשו פרצוף מזלזל והגישו לה את הסלט שלה.

המתנתי לפיצות שלי יותר מ-10 דקות וכשהן יצאו הסתבר לי כי הפיצות שהוכנו עבורי אינן בגודל שביקשתי, אלא היו קטנות ועבות (למרות שבדלפק ביקשתי מהעובדת בפירוש פיצות דקות ו"ענקיות").
כשניגשתי לאחד העובדים לשאול מדוע קיבלתי פיצות אחרות ממה שהזמנתי, העובד הצעיר המציא תירוץ עלוב שהמחירים שכתובים על הקרטונים בדלפק אינם נכונים ושאלו הפיצות הגדולות, למרות שהן ממש לא היו כאלה. כשאמרתי לו שאיני מרוצה מהתשובה שנתן לי, אמר לי ש"אם אני רוצה הוא יחליף לי את הפיצות לאלו שביקשתי אך אצטרך להמתין עוד 10 דקות נוספות שיהיו מוכנות".
לקחתי את הפיצות בכעס ועזבתי את הסניף.

אני עובדת בחברה שנותנת שירות ולעולם לא הייתי מתייחסת בצורה כזו ללקוחות שלי. אני חושבת ש"פיצה האט", בתור חברה גדולה שמכבדת את עצמה, לא צריכה להעסיק עובדים צעירים שאין להם טיפת מוסר עבודה ושמתייחסים בזלזול ללקוחות שלהם.. או לפחות להעביר אותם קורס מזורז כיצד לתת שירות.

אני בדרך כלל לא מגיעה לרמה כזו של כתיבת תלונות, אך הפעם זה עבר כל גבול.
חזרתי הביתה עם פיצות שלא ביקשתי, כעוסה מאוד ומאוכזבת ונשבעתי לעצמי שלא אחזור לשם יותר.

אודה מאוד אם אקבל התייחסות רצינית לתלונתי,
בתודה מראש,
עדי.
בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
יידוע ספציפי של עובדי הסניף לתשומת לב להבא ופיצוי על הפיצות פתרון נדרש :

Pizza Hut (פיצה האט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה