פרטי התלונה

תלונות Pizza Hut (פיצה האט)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Pizza Hut (פיצה האט)שעות פתיחה Pizza Hut (פיצה האט) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מבצע תיקי JUST עם פיצה האט - שירות לקוחות מהגרועים שקבלתי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏27 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ביאליק רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
שמי כהן אבי טלפון 0545-666280
בתאריך 26.08.08 קניתי לילדי תיקי גב בחנות סטימצקי. אחד מהתיקים תיק מסוג JUST הקנה לי לדברי המוכרת שובר לפיצה האט.
קבלתי שובר והמוכרת הצמידה לשובר את הקבלה ואמרה שיש למסור בנוסף לשובר את הקבלה.
ביום רביעי 27.08.08 הזמנתי פיצה מסניף ביאליק.
כשהגיע השליח בשם שי הוא קודם כל הגיש לי קבלה לא נכונה ודרש תוספת של 25 ₪ עבור הפיצה עם השובר לא כולל התוספת שביקשתי בסך 5 ₪ .
השליח קיבל לאחר שהעמדתי אותו על טעותו בחשבון ובירור טלפוני את 5 השקלים עבור התוספת, את השובר כולל קבלה וכן גם טיפ בסך 5 שקלים.
אז ביקש השליח "טיקט" של התיק, לדבריו תנאים של JUST לקבלת הפיצה.
אמרתי לשליח כי לא נאמר לי דבר וחצי דבר לגבי "טיקט" שכזה, כמו כן הראתי לו את התיק. השליח שוב התקשר טלפונית לסניף כדי לברר שוב מה עושים.
במצב הדברים השליח עומד בפתח הדלת כבר למעלה מ 10 דקות הפיצה מונחת על שולחן האוכל. אז אומר לי השליח כי ללא ה"טיקט" אי אפשר לקבל את הפיצה.
קשה לי לתאר לכם את מורת רוחי ממענה שכזה במצב הדברים שנוצר (ילדי מול פיצה על שולחן האוכל). אמרתי לשליח שמבחנתי כל התנאים קוימו ושהפיצה לא חוזרת לסניף. השליח איים בשלב הזה שישלח לי משטרה. בקשתי לדבר אם האחראי על הסניף בחור בשם עידן והבעתי מולו את מורת רוחי לנוכח המצב שנוצר. עידן שוב טען כי בלי "טיקט" אין פיצה וכמובן לא התנצל לנוכח המצב.
לאחר ששילחתי את השליח ללא הפיצה לא הסכים בני בן השבע לגעת בפיצה לנוכח האיומים של השליח לשלוח לנו משטרה.
התקשרנו שוב לסניף ושוב דיברנו אם עידן מנהל הסניף. ניסיתי להסביר לו שבמצב בו הפיצה כבר מונחת על שולחן האוכל הוא חייב להבין להתגמש ולקבל את המצב כמות שהוא ואולי גם להתנצל ואולי אפילו לשלוח שוב שליח אם איזה קינוח פיצוי. מיותר לציין שדברי נפלו על אוזניים אטומות.
מימי לא נתקלתי ביחס שכזה , בחוסר גמישות שכזו ובשירות לקוחות גרוע כל כך.
אני דורש התייחסות הולמת למקרה. במידה ולא אקבל התייחסות אדע לפנות לגורמים אחרים.

כהן אבי
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות מנציג פיצה האט מול כל משפחתי פתרון נדרש :

Pizza Hut (פיצה האט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה