קבלת פיצה קרה ובאיחור, וקבלת יחס מזלזל בפניה לסניף. |
נושא התלונה: |
שבת 01 מאי 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
ניות |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ביום שבת בסביבות שמונה בערב, הזמנתי פיצה משפחתית גדולה, הפיצה הגיעה לאחר שעה, קרה, ולא אפויה כראוי.
התקשרתי אל הסניף, על מנת להתלונן שכן זוהי הפעם השניה שזה קורה.
לאחר שהרימו את השפורפרת, המתינו אותי במשך כשתי דקות, בעוד שברקע אני שומע אנשים "מרימים כוסית", מתבדחים ונהנים.
השליח (?) לבסוף הרים את השפורפרת והתווכח איתי ש"לא יכול להיות שהפיצה קרה".
חזרתי על הסיפור בפני המנהל וגם הוא ניסה לשכנע אותי שהפיצה אפויה עד מאוד, שכן כולן עוברות תהליך אפיה מדויק וקפדני.
ביקשתי שיחזירו את כספי, השליח הגיע לאחר 50 דקות עם הכסף.
|
עצבים ואכזבה |
סוג הנזק : |
פיצוי הולם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|