|
|
|
|
|
|
בעיה בהכנת הפיצה בסניף רחובות |
נושא התלונה: |
יום שני 05 יולי 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
רחובות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום לכם
אני ובעלי לקוחות קבועים ונאמנים של פיצה האט (תוכלו לבדוק את כמות ההזמנות בחודש ולראות כמה אנו מזמינים) ובכל פעם אכזבה מחדש או שהצוות גרוע בסניף רחובות או ש לא יודעת ...אני מזמינה פיצה דקה ולפחות כמה פעמים היא הגיעה שרופה...פעם אחת הזמנו פיצה ים תיכונית דקה והכל התפרק לא היה אפשר לאכול את הפיצה התקשרו מסקר שלכם ואמרתי שפעם הבאה תודיעו ללקוחות שאין אפשרות לדקה עם הרבה תוספות ותמליצי לעבות קצת כי מאיפה לי לדעת..אתמול הזמנתיפיצה ובגלל הדגשתי שלא תשרופה היא היתה לא מבושלת כלל ושוב פעם זרקנו את הפיצה אני פשוט לא אדם שאוהב להתלונן אבל אחרי אתמול נמאס לי כי גם ככה כל מגש אצלכם הוא מחיר הזמנה וחבל שאינכם מספקים מבצעים ללקוחותכם הנאמנים מבצעים לזוגות ולא רק לקבוצות והכי מעצבן שתמיד אבל תמיד שוכחים להביא לנו רטבים וזה מעצבן!!!אתם צריכים לשמור על לקוחותכם הנאמנים ולא לזלזל בהם הם תמיד יכולים לספר עליכם המון דברים רעים אחרי כל הההזמנות והפדיחות שלכם שהם כל פעם מחדש בחודש האחרון הזמנו יותר מ10 פעמים והכל אכזבה המשכנו להזמין כי תמיד אמרתי לעצמי בטח פעם הבאה יהיה טוב יותר...אנא ממכם טפלו בסניף רחובות כי במקומות אחרים אנו ממש נהנים פשוט לאחרונה הם דיי מפשלים שוכחים דברים..שורפים..לא אופים טוב וכו.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
אקבל בכיף פיצוי אבל פשוט הייתי רוצה שהפיצה תגיע כמו שצריך |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Pizza Hut (פיצה האט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|