פרטי התלונה

תלונות Pizza Hut (פיצה האט)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Pizza Hut (פיצה האט)שעות פתיחה Pizza Hut (פיצה האט) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנה לא סופקה במלואה + יחס לא הולם מנציג + התעלמות מפנייה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏06 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
"ב- 6/10/10 הזמנתי פיצה וגלידה דרך אתר האינטרנט שלכם. ההזמנה התקבלה ב-19:25 בסניף בנתניה והגיעה אלי ב-20:10.
השליח הגיע אלי ללא הגלידה. נאמר לי על ידו כי אין להם גלידה בסניף, וכי אזוכה על כך בסוף החודש. כששאלתי אותו למה לא הודיעו לי שאין גלידה לפני שהוציאו אלי את ההזמנה, הוא ענה לי שהוא שאל בסניף את אותה השאלה, אך נענה שייקח את ההזמנה אלי כמו שהיא.
לצערי "נאלצתי" לקבל את ההזמנה כמו שהיא, מכיוון שהאנשים היו רעבים, ולא היה ראלי מבחינת זמנים להזמין פיצה אחרת ממקום אחר.
לאחר שהשליח עזב התקשרתי לסניף וביקשתי לדבר עם האחראית (בחורה בשם עדי). תחילה לא העבירו לי אותה ונאלצתי לדבר עימה בטלפון שבור, ולאחר שהתעקשתי היא נאותה להגיע לטלפון. אמרתי לה כי "לא ייתכן שלקוח יקבל רק חצי הזמנה. אם אין לכם חלק מהמוצרים בסניף מחובתכם להתקשר אלי לפני שאתם מוציאים את ההזמנה ואף לפני שאתם מכינים אותה. הרי זו החלטה שלי האם לקבל מוצר חלקי או מוצר שונה ממה שהזמנתי, או להזמינו מחברה אחרת".
תחילה היא ענתה לי שהיא לא התקשרה אלי קודם, מכיוון שרצתה להוציא את ההזמנה אלי כמה שיותר מהר. כשחזרתי ואמרתי שזה דבר בסיסי להתקשר ללקוח ולהגיד לו שלא ניתן לספק לו את ההזמנה כמו שהוא רוצה, היא ענתה לי כי בעצם ניסתה להתקשר אלי דרך הטלפון האישי שלה אך לא הייתי זמינה. דבר הסותר את מה שאמרה לי קודם לכן, ודבר לא נכון, מכיוון שהייתי זמינה ואף קיבלתי הודעת טקסט שההזמנה שלי יצאה אלי.
כששאלתי אותה מדוע לא קיבלתי זיכוי על הגלידה (הרי שילמתי על כל הסכום באינטרנט), נענתי כי הזיכוי יגיע רק למחרת בבוקר מהמשרדים הראשיים. דרשתי לקבל את הזיכוי וסיכמנו כי יצרו איתי קשר למחרת כדי לתאם הגעה. אך הדבר לא נעשה. לא התקשר אלי נציג שלכם ולא קיבלתי חשבונית זיכוי.
אני חייבת לציין כי לאורך כל השיחה אחראית המשמרת הייתה גסת רוח, ודיברה בטון לא מכבד, לא אותי-הלקוח ולא אתכם-הרשת.
לסיכומו של עניין:
1.אם אין באפשרותכם לספק הזמנה, עליכם ליצור קשר עם הלקוח על מנת לבדוק אם ירצה לשנות את ההזמנה או לבטלה. לא יתכן שתגיע הזמנה שונה לבית הלקוח מבלי ליידע אותו על כך. במסעדה למשל, באם הוזמן מוצר שאזל או כבר לא קיים, לא עולה בדעתכם לספק ללקוח חצי מוצר או מוצר אחר על דעת עצמכם.
2.לא יתכן שתגיע חשבונית חיוב ללקוח ללא חשבונית זיכוי על אותם פריטים שלא סופקו, אחרת בעצם חוייבתי על סחורה שלא קיבלתי.
3. על הנציג מטעמכם להיות מאיר פנים ולא עויין, על אחת כמה וכמה כאשר הטעות היא מצדכם.

כמובן שאני מצפה לזיכוי על הגלידה ואף על הפיצה שאכלנו, שהיה לה טעם מר, טעם מר מאוד. מעולם לא נתקלתי בחווית שירות שכזו, ומקווה שזו גם תהיה הפעם האחרונה.
באתר האינטרנט שלכם אתם כותבים כי "אחד מהערכים החשובים בפיצה האט הוא יושר. האנשים של פיצה האט מחוייבים לספק איכות ללא תחרות ושרות אישי...שרות הוא ערך עליון עבורנו". אני מקווה שאלו לא רק מילים.
מצפה לתגובה הולמת מצדכם"

המכתב הנ"ל כבר נשלח פעמיים לפיצה האט דרך האתר שלהם (ב-7/10 ושוב לאחר שבוע), אך זכה להתעלמות מצדם.

כספי, רמייה, התעלמות מפנייה סוג הנזק :
פיצוי + שינוי נהלים פתרון נדרש :

Pizza Hut (פיצה האט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה