פרטי התלונה

תלונות Pizza Hut (פיצה האט)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Pizza Hut (פיצה האט)שעות פתיחה Pizza Hut (פיצה האט) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי של נציג שירות ופרטים חסרים באתר ההזמנות באינטרנט. נושא התלונה:
‏שבת ‏23 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ניות - ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הנדון: שירות טעון שיפור של נציג טלפוני.


שלום,

היום, בתאריך 23.10.2010 הזמנתי פיצה דרך האתר.
לאחר ביצוע ההזמנה קיבלתי SMS שתוך 12 דקות השליח יגיע אליי.

לצערי הפיצה לא הגיעה בזמן ולכן התקשרתי לסניף ניות - ירושלים.

לטלפון ענה נציג שרות שמסר לי שלא אתייחס ל-SMS שקיבלתי כי במוצ"ש הם לא מתחייבים לזמני הגעה וכי מינימום זמן ההגעה הוא 55 דקות.
נציג השרות התווכח איתי ומסר שיש עוד 20 דקות מינימום לחכות כדי שהפיצה תגיע.

טון הדיבור של נציג השרות היה מאוד לא נעים ועושה רושם שהוא ממש התפלא מדוע התקשרתי כדי לוודא מדוע טרם הגיעה הפיצה.

גם לאחר שהסברתי לו בצורה יפה שמדובר בהטעייה וכי הדבר אינו תקין הוא המשיך להתווכח ובמקום לענות תשובות לעיניין ולנסות לרצות אותי המשיך בטון הדיבור התקיף.

הסברתי לו שטון הדיבור שלו אינו תקין ותקיף וכי כך לא נותנים שירות אבל לצערי הוא כנראה לא הבין.

לא ביקשתי דבר אלא שלפחות יסכים עימי שצריכה להיות הודעה באתר האינטרנט לגבי זמני ההמתנה במוצ"ש או שהודעות ה-SMS יבוטלו בזמנים מסוג זה.

במקרה עבודתי היא מנהל מרכז תמיכה ותחתי יש לא מעט עובדים שנותנים שירות בתנאי לחץ ולא תמיד עם לקוחות פשוטים.
במידה וכמנהל מרכז התמיכה הייתי מקבל תלונה מסוג זה הייתי פועל בהתאם ומעביר לאותו עובד סדנת שירות מקיפה ובמקרה והדבר לא היה עוזר הייתי נוקט באמצעים הנדרשים עד כדי פיטורין.

אודה לכם אם תיצרו עימי קשר לפלאפון: 050-4042818. אשמח לשמוע את תגובתכם בנושא.

את ה-SMS קיבלתי בשעה 21:56.

תודה מראש,

אלעד צביבל.
[email protected]
[email protected]
פיצוי הולם, התיחסות ממנהל בחברה והתנצלות. פתרון נדרש :

Pizza Hut (פיצה האט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה