|
|
|
|
|
|
איחור ויחס לא טוב |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אתמול מוצ"ש הזמנתי פיצה ניו יורק. לאחר מעל שעה התקשרתי לסניף לבדוק מה קורה עם הפיצה. הנציג שענה לי לטלפון אמר שלוקח שעה ורבע לפיצה להגיע. תשובתו לא נראתה לי מאחר ונאמר לי כשהזמנתי שזה לא יקח יותר משעה. כבר חשבתי לבטל אך הנציג הבטיח לי שהשליח אצלי עוד מקסימום שבע דקות. רבע שעה חלפה, שעה ועשרים לאחר ביצוע ההזמנה, הגיע השליח. היחס שלו היה מזלזל. אמרתי לו שאני רוצה פיצוי על האיחור. הוא אמר שאין סיכוי. לא לקחתי את הפיצה. יצאתי עצבני ורעב.
|
פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Pizza Hut (פיצה האט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|