|
|
|
|
|
|
שירות מתחת לכל ביקורת |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום,
לפני כמעט חודשיים בוצעו מספר טעויות בהזמנות שבוצעו מסניף ביאליק ברמת גן.
מאז שלחתי 2 מכתבים עם פירוט הליקויים דרך האתר ועדיין לא קיבלתי התייחסות מינימלית.
אתמול דיברתי עם אחת המזכירות שהבטיחה שיחזרו אלי.
בלי שום קשר, לפני כיומיים קיבלתי סמס שיווקי למרות שמעולם לא אישרתי קבלה של דברים כאלו.
זאת עבירה על חוק הפצת דואר זבל ואני מתכוון לפעול גם בנושא זה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
התייחסות מינימלית לתלונות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Pizza Hut (פיצה האט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|