זילזול בצרכן |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
סניף הרצליה - בן גוריון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 6/2/10 הגיעה הודעת SMS על מבצע של שתי משפחתיות ב80 ש"ח. בשעה 18:20 ביצעתי הזמנה זו (לקח לבחורה 20 ד' להקליד את בקשתי עם קוד המבצע שקיבלתי!!)
שעה לאחר ביצוע ההזמנה התקשרתי לברר מדוע עדיין לא הגיעה הפיצה, נענתי ש"זה בדרך" וכיוון שלא עמדו בלוח הזמנים (התחייבו להביא אותה עד 19:10) אקבל פיצוי בהזמנתי הבאה. הפיצה הגיעה כעבור עוד כ5 ד', שילמנו לשליח 80ש"ח+10ש"ח טיפ פתחנו את הפיצה ונחרדנו לגלות שהיא קרה, "מסטיקית" וגם שקיות התבלינים שהיו אמורות להיות מצורפות עם שובר הנחה לווינר לא קיבלנו.
טלפנו לסניף מאוכזבים וכועסים, מנהלת המשמרת התחייבה שתוך 30 ד' היא תשלח לנו פיצות חמות (תיקח את הקרות חזרה) ותפצה בלחם שום ומקלוני שוקולד.
ב20:25 לא הגיעו לא פיצות ולא פיצוי, למותר לציין שלא נגענו בישנות והקרות. שני נסיונות ליצירת קשר עם הסניף הסתיימו בטריקת טלפון מצד הסניף. בשיחה האחרונה ביקשנו החזר כספינו+פיצוי ו/או אופציה לדבר עם מנהל הסניף.
הובטח שהכסף בדרך אלינו ו"מיד" תחזור אלינו מנהלת הסניף
השעה 21:00 לא קיבלנו דבר מסניף פיצה האט הרצליה
אכזבה ועוגמת נפש למס' ילדים שכ"כ רצו פיצה
אכזבה ועוגמת נפש ממי שמתחייב באתר שלו לשירות הוגן.
|
כספי, עלבון, אכזבה מרה לילדים |
סוג הנזק : |
החזרת הכסף ששילמנו+הטיפ+פיצוי הוגן וראוי!!!!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|