פיצה האט-14.06.11 -אי שביעות רצון |
נושא התלונה: |
יום שלישי 14 יוני 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
חולון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ביום ג' שעבר 14.06.11 הייתי עם משפחתי בפיצה האט בחולון (וזה לא פעם ראשונה :) ) והזמנתי מגש פיצה דקה.
לצערי בפעם הזו שהזמנתי פיצה דקה ,קיבלתי פיצה שלא היתה טעימה לא לי ולא לילדיי מכיוון שהיתה שרופה (ישנם צילומים שאשלח אליכם במידה ותתנו לי כתובת מייל למשלוח)
התלוננתי בפני מנהל הסניף, אך לצערי הוא לא היה קשוב ומבין ותשובתו הלא נעימה היתה: "כך יוצאות כל הפיצות הדקות"
לא עברו יותר מ-5 דקות ולמזלי התיישבה גברת עם שני מגשי פיצה דקה שהיו נראים לא פחות גרועים משלי,גם היא ניגשה להתלונן בפני המנהל , וכשהלכתי להקשיב לשיחתם גם היא קיבלה את אותה התשובה שכך יוצאות הפיצות הדקות ללא הצעת פיצוי להחליפם באחרות,
לצערי איני רואה בהתנהלות העניינים בסניף בחולון שמץ של כבוד כלפי הלקוחות, ואני באופן אישי דורש פיצוי מכם ואשקול את צעדיי במידה ולא אקבל,
יש בידיי הוכחות למימוש הפיצה באותו היום וכן תמונות,
מצפה לתגובה מהירה,
ירון קרן
054-2405497
|
עלבון,כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|