הונאה |
נושא התלונה: |
יום שני 19 דצמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
מרכז חורב חיפה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
שמי דגנית וינטר, מנהלת MIT צפון.
בתאריך 19 לדצמבר הזמנתי פיצה מסניף חורב חיפה עבור עובדות שלי שנשארו שעות נוספות במשרד. ההזמנה הגיעה ב- 18:00 בערב ע"י שליח, כשאני כבר לא הייתי במשרד. הגעתי ביום רביעי בבוקר ונדהמתי לגלות שנשלחה פיצה בגודל בינוני, ממש לא בגודל של פיצה משפחתית!! שילמתי סכום של כמעט 100 ש"ח עבור פיצה משפחתית והאכזבה פה הייתה גדולה. כשהתקשרתי למנהל הסניף היום ולנטין רפיע נתקלתי ביחס קר, מזלזל, טען שזה הפיצה וזה המחיר לפיצה הזאת ואין מה לעשות. אני בת 35, לא מזמינה פיצות מאתמול, יודעת מה גודל פיצה משפחתית, וזה אפילו לא מתקרב... מעולם לא נתקלתי במחיר כזה, בשירות כ"כ מזלזל ותמורה כ"כ דלה לכסף!!!
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|