איחור במשלוח ושירות לקוי |
נושא התלונה: |
יום רביעי 04 אפריל 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
סניף רמת השרון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום,
ביום רביעי האחרון בשעה 22:00 עשיתי הזמנה דרך אתר ההזמנות מסניף רמת-השרון בשווי 125ש"ח.
לאחר המתנה בשעה 22:40 התקשר אלי מנהל המשמרת ואמר לי שאין להם את הגלידה שהזמנתי, שאלתי אותו למה מודיעים לי לאחר 40 דקות שאם הייתי יודע מידע זה לפני הייתי שוקל את הזמנתי, הוא אמר לי שנפלה תקלה ואין להם את הגלידה, אמרתי שזה בסדר ושילחו לי את שאר ההזמנה והוא חייב אותי שוב על סכום חדש ואמר לי שהשליח בדרך אלי.
בשעה 23:00 לאחר שעה מאז שהכנסתי את ההזמנה והפיצה לא הגיעה יצרתי קשר עם הסניף לבירור, ענתה לי בחורה שבדקה את הנושא ואמרה לי שההזמנה נכנסה רק ב22:40 לאחר הסבר שלי מולה על השתלשלות האירועים היא בדקה שוב ואמרה לי שאני צודק וההזמנה נכנסה ב22:00 ביקשתי ממנה לדבר עם המנהל לבירור מתי תגיע ההזמנה, כל מה שציפיתי מהמנהל בתור נותן שירות זה התנצלות ובדיקה איפה עומדת ההזמנה לאחר שעה המתנה , המנהל לא התנצל והתשובה היחידה שקיבלתי היא שהשליח יצא כבר ואין לו דרך לתקשר איתו אז הוא לא יודע מתי הוא יגיע, התשובה והשירות שקיבלתי איכזבו אותי מאוד בהתווסף נושא הגלידה וביקשתי לבטל את ההזמנה מהמנהל מחוסר שביעות רצון, המנהל לא היסס ובטון תקיף אמר לי שהוא ביטל את ההזמנה, ולא הוצעה לי אופציה חלופית.
האכזבה שלי ושל משפחתי מהנושא היא כלפי השירות אשר ניתן לנו בעיקר מפני שאנו יודעים שרשת פיצה האט היא רשת עולמית אשר מתגאה באיכות השירות שלה, ואני בתור נותן שירות בעסק הפרטי שלי יודע שיש סטנדרטים גבוהיים יותר לשירות הלקוחות.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
איני מחפש פתרון, התלונה היא בגלל שאכפת לי מצרכנות הוגנת ואני אוהב את הפיצה שלכם. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|