יחס |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רבינוביץ 2 |
כתובת: |
חולון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הנדון: התייחסות בלתי הולמת מצד "פיצה האט" סניף חולון אהרנוביץ 2
שלום רב,
שמי איילת סנדרוביץ ת.ז 300166949, לקוחה קבועה של פיצה "האט" בעיקר דרך אתר האינטרנט שלכם.
לרוב אני מזמינה דרככם לביתי בחולון האצ"ל 16 כך שתוכלו לראות במערכת שלכם שהנני דוברת אמת.
היום בתאריך ה21.04.12 יום שבת בשעה 20:51 הזמנתי פיצה דרך האתר לרחוב הר הצופים בחולון. מבצע שלכם שנקרא "בלאגן" אך הייתה תקלה באתר כמו שצירפתי לכם בתחתי העמוד ולאחר ניסיונות רבים והתקשרות מול הסניף בחולון לא הצלחתי להזמין, מספרי ההזמנות שקיבלתי לנייד הינם (6025, 9622, 3469, 8965, 8716)
אני כותבת את מכתב התלונה בשל היחס הבלתי הולם שקיבלתי מהסניף. הנציג שעימו דיברתי אפילו לא חשב להציע לי משהו אחר במקום ההזמנה דרך האתר הוא טען שהוא אינו שירות לקוחות וכאשר הבאתי לחבר שלי להתקשר ולבקש שיעשו לנו בכל זאת את ההזמנה הוא שאל את האחראי משמרת ונתן לנו תשובה שלילית. הסברנו לנציג שאנו לקוחות קבועים ושלא נמתין עד שהתקלה תסתיים והנציג בהוראת מנהל המשרת טען שאין מה לעשות וגם לא ניסה להמליץ לנו על משהו אחר במקום. במילים אחרות ויתר עלינו כלקוחות.
לאחר הסיום השיחה לחצתי שוב על ההזמנה והפעם היא אושרה, אך למרות זאת נשארה הרגשה לא נעימה וחוסר רצון להזמין שוב מהרשת.
אנו באמת לקוחות קבועים שאוהבים את הפיצה של "האט" וחבל שבגלל עובדים חסרי מוטיבציה שמכם יתקלקל, אני לא דורשת שום פיצוי ושום התנצלות מצדכם אלא טיפול בנושא על מנת שחווית ההזמנה מימכם לא תיפגם.
בברכה,
איילת סנדרוביץ
050-4480036
|
לידיעה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|