|
|
|
|
|
|
משלוח שהגיע באיחור פעם שנייה |
נושא התלונה: |
יום רביעי 03 אוקטובר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
רמת השרון |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
הזמנו היום פיצה דרך אתר האינטרנט של פיצה האט בשעה 20:20 אך לצערינו קיבלנו את הפיצה לאחר יותר משעה קרה מאוד(אפילו לא חמימה) ובנוסף לשליח לא היו תבלינים לפיצה לספק לנו לטענתו "לא הביאו לו תבלינים...".
עליי לציין שלצערי זו לא הפעם הראשונה שזה קורה עם פיצה האט,לפני כשבועיים הזמנו פיצה דרך האתר,ולאחר כשעה התקשרנו לברר מה קורה עם ההזמנה ונאמר לנו שהיה בסניף הפסקת חשמל לכן חל עיכוב,הפיצה הגיעה לאחר כשעה וחצי קרה מאוד.לאחר שחזרנו והתקשרנו לסניף להתלונן נאמר לנו שוב שהיתה הפסקת חשמל וכששאלתי מדוע לא התקשרו להודיע "המנהלת" שענתה לי שאלה "מה את רוצה שאתקשר לכל הלקוחות שהזמינו?".לאחר דין ודברים היא "פיצתה"אותנו בפיצה נוספת חינם אותה הזמנו יום למחרת.
נמאס לי לחזור ולהתקשר אליהם שוב להתלונן ולהתחנן לפיצוי לכן אני כותבת את תלונתי באתר זה.אני מאוד מאוכזבת מהשרות שקיבלתי לכן בפעם הבאה לא אזמין פיצה בפיצה האט.
אני בטוחה שיש מקומות בהם השרות הרבה יותר טוב וכמובן שיודעים לקחת אחריות על תקלות,עיכובים וכ"ו ולא לתת ללקוח להתקשר ולהתחנן לפיצוי המגיע לו .
תודה וחג שמח!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Pizza Hut (פיצה האט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|