|
|
|
|
|
|
מה יהיה? |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
1. אוהבת את הנתב הקולי שלכם, אך הקודם היה טוב יותר מיד הפנה אותי לאזור מגוריי כאן עלי להמתין עד שמגיעים לעיר בה אני מתגוררת
2. לא שומעים אתכם בטלפון (ממש שיח חרשים)
3.אתם לא שומעים אותי - יש רעשים ברקע ובכל פעם אני מבקשת מכם להנמיך מוסיקה, רעשים או שתשתמשו באוזנייה- אך כל פעם הניגון חוזר . מה? מה? מה?
4. מזמינה לפחות פעם בשבועיים מדוע אינכם שומרים את פרטי האשראי שלי?
5. 3 פעמים הפיצה הגיעה שרופה לחלוטין אם השיחות שלכם מוקלטות תראו שציינתי בכל פעם שלא אקבל יותר פיצה שרופה ואדרוש פיצוי
6.מדוע אינכם 1-800 אנו רוכשים מכם אז המינימום שהשיחה תהיה ללא עלות
7. מעניין אם תתיחסו לכל הסעיפים שלי כי אם כן אין לי ספק שתעשו קפיצת מדרגה שירותית , אם לא רבים יעזבו אתכם, גם אני.... (אמצא פיצה אלטרנטיבית ואתעופף ברגע הראשון)
8. ממתינה לתגובה
|
|
|
|
|
|
|
|
Pizza Hut (פיצה האט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|