שירות נוראי ויחס מזלזל |
נושא התלונה: |
יום רביעי 01 מאי 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
פיצה האט רמת גן |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שעתיים ו-10 דקות. קראתם נכון, זה הזמן שלקח לשליח להגיע למפתן ביתי עם פיצה קרה. ראוי לציין כי המרחק בין ביתי בז'בוטינסקי לסניף ביאליק הנו כשני קילומטר, שהם 3 דק' נסיעה בקטנוע או קצת פחות מחצי שעה הליכה.
במשך שעתיים, כל שיחה שניהלנו עם הסניף לוותה ב"אל תדאגו" או "כמה דקות הוא אצלכם". 0 התנצלויות, 0 יחסי אנוש ובעיקר הרבה זלזול.
המצחיק הוא - שהפיצה הייתה למעשה פיצוי להזמנה שביצענו לפני כחודשיים בה קיבלנו פיצה לא נכונה באיחור של שעה וחצי.
fool me once- shame on you, fool me twice shame on me,
אני מבטיח שלא תהיה פעם שלישית...
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
תתפטרו. תסגרו את הסניף. תמשיכו הלאה. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|